سپرده آتیه پلاس و دریافت ماهیانه حقوق از بانک سامان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

حساب سپرده آتیه پلاس، ترکیبی از سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار است که مشتری با سپرده‌گذاری مکرر در انواع سپرده‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت، بیشترین سود را دریافت می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک‌ها و موسسات مالی کشور با ارائه راهکارهای نوین بانکداری در راستای تأمین خواسته‌های مخاطبان و مشتریان و در نهایت جذب سپرده‌های آنها با ایجاد حس اعتماد،  بانکداری توام با خلاقیت و نوآوری در اعطا تسهیلات و وام های سود آور را در دستور کار خود قرار داده اند. در همین راستا بانک سامان سپرده سرمایه‌گذاری جدید آتیه‌پلاس را برای بهره‌مندی مشتریان از فرصت یک سرمایه‌گذاری سودآور و بلندمدت معرفی کرده است.

مزایای آتیه پلاس بانک سامان

امکان واریز مبالغ دلخواه به سپرده در هرماه، واریز مبالغ به‌صورت خودکار، امکان تغییر مدت قرارداد پس از انعقاد قرارداد، امکان فسخ قرارداد و بستن تمام یا بخشی از سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت پیش از سررسید و عدم الزام واریز وجوه به‌صورت ماه‌های متوالی از مزایای سپرده آتیه پلاس بانک سامان به شمار می‌رود.

راز آسمان پایتخت

خوب است بدانید، واریز مبالغ به این سپرده به‌صورت خودکار توسط بانک با معرفی سپرده برداشت یا واریز از طریق کارت‌بانکی امکان‌پذیر است. نرخ سود پرداختی به این سپرده در هر زمان مطابق با آخرین تعرفه نرخ سود بلندمدت در سیستم بانکی مشخص می‌شود. امکان افتتاح سپرده به‌صورت مشترک وجود دارد. افتتاح این سپرده برای افرادی که سابقه چک برگشتی در سیستم بانکی دارند امکان‌پذیر نیست.

برای دریافت این محصول چه شرایطی باید داشته باشیم؟

از جمله شرایط آتیه پلاس بانک سامان می‌توان به حداقل سن 18 سال شمسی تمام (زیر 18 سال با ارائه حکم رشد مراجع قضایی)، افراد کمتر از 18 سال با درخواست ولی قهری (پدری ، جدپدری) یا قیم، فاقد چک برگشتی، ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی، ارائه اصل پروانه اقامت یا گذرنامه معتبر (ویژه اتباع خارجی)  و ارائه اصل وکالت‌نامه، قیم‌نامه و سایر مدارک معتبر دال بر ارتباط با شخص اصیل (ویژه وکیل، قیم، وصی یا ولی) اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز