سوپرپایپ ؛ همراه همیشگی جایزه معمار

تور لحظه آخری-کاماپرس

سوپرپایپ برای بیست و دومین سال متوالی اسپانسر جایزه معمار شد.

مهدی یوسفی مدیر بازاریابی و فروش شرکت سوپرپایپ در حاشیه بیست و سومین جایزه معمار و در گفت‌وگو با کاماپرس ضمن اشاره به شاخص بودن کیفیت محصولات سوپرپایپ در صنعت تأسیسات، هدف این مجموعه در حمایت از جایزه معمار را این‌گونه عنوان کرد: معتقدیم هرچه استاندارد‌های ساخت یک ساختمان بالاتر باشد، استفاده از محصولات با کیفیت همانند سوپرپایپ گسترش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

سوپرپایپ، موفق در جلب نظر معماران

یوسفی عنوان کرد: جایزه معمار یکی از اقداماتی است، که معتقدیم در افزایش استانداردهای ساخت ساختمان موثر است. وی یکی دیگر از اهداف حضور سوپرپایپ در حمایت از جایزه معمار را اهمیت پیوند میان طراحی و معماری ساختمان با تأسیسات دانست و ادامه داد: با انجام نظرسنجی از معماران، دریافتیم 85 درصد از آنان معتقدند، حضور سوپرپایپ در جایزه معمار توجه و نگاه آن‌ها را به اهمیت تاسیسات ساختمان جلب کرده است.

راز آسمان پایتخت

مدیربازاریابی و فروش سوپرپایپ، با اشاره به برگزاری بیست و سه دوره از این جایزه با حمایت بخش خصوصی، عنوان کرد: بخش بزرگی از موفقیت جایزه معمار مرهون بنیانگذار آن، مرحوم سرکار خانم سهیلا بسکی است و  مجموعه سوپرپایپ بسیار خرسند است، که توانسته بخشی از این جایزه باشد.

بیست و سومین جایزه معمار 1402، با اسپانسری سوپرپایپ در روز جمعه 21 مهر 1402 و در باشگاه آرارات برگزار شد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : سوپرپایپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سوپرپایپ ؛ همراه همیشگی جایزه معمار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز