سود صندوق ETF تا امروز چقدر بوده است؟

بررسی ها نشان می دهد که ارزش هر واحد 10 هزار تومانی صندوق ETF ، به 23 هزار تومان رسیده است و خریداران این واحدها 13 هزار تومان سود کرده‌اند.

به گزارش کاماپرس، معاملات صندوق دارای یکم در حالی از هفته آینده آغاز می شود که به گفته معاون امور بیمه و بانک وزیر امور اقتصادی و دارایی، ارزش هر واحد 10 هزار تومانی صندوق واسطه‌گری مالی یکم امروز به 23 هزار تومان رسیده است.
در واقع اگر سهامداری، حداکثر سقف 200 واحد به ارزش دو میلیون تومان را از واحدهای صندوق واسطه گری مالی خریداری کرده باشد، ارزش امروز پورتفوی (ترکیب دارایی) او 4 میلیون و 600 هزار تومان است.
آمارها نشان می دهد که بیش از ۳ میلیون ۵۰۰ هزار نفر درپذیره‌نویسی دارای یکم شرکت کرده اند و ۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از طریق این صندوق جمع‌آوری شده است.
کارشناسان پیش بینی می کنند با توجه به آنکه روند بورس صعودی است و نمادهای بانکی و بیمه‌ای در این هفته‌ها با تقاضای خوبی مواجه بوده است، این رشد همچنان ادامه داشته باشد و بازدهی این صندوق بیشتر از این مقدار شود.

نکاتی درباره خرید و فروش واحدهای صندوق دارای یکم

به گزارش فارس، عباس معمارنژاد، معاون امور بیمه و بانک وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره سرنوشت واحدهای فروش رفته صندوق واسطه گری مالی یکم با نماد دارایکم می گوید: سعی می‌شود امروز نماد این صندوق در بورس باز شود.
او در واکنش به اینکه چه زمانی واحدهای این صندوق قابل خرید و فروش می‌شود، اظهار می کند: سعی می‌کنیم امروز این کار انجام شود، اما توصیه می‌کنیم دارندگان واحدهای این صندوق با توجه به ارزنده بودن این دارایی و رشد آن از سود این واحدها استفاده کنند و آن را نگه دارند.
یکی از قابلیت‌های صندوق‌های قابل معامله، این است که ریسک سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها بسیار کم است و دولت هم تا پایان برنامه ششم مدیریت این صندوق‌ها را برعهده دارد.

آریاک سفر

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “سود صندوق ETF تا امروز چقدر بوده است؟

    • مجتبی کاوه گفته:

      سلام دوست عزیز . همون طور که مستحضرید پیش از این اعلام شده بود معاملات دارا یکم از روز ۴شنبه ۴ تیرماه انجام میشه اما آخرین اخبار حاکی از آن است که معامله این سهام به هفته آینده موکول شده . طبق خبری که ایسنا از قول محمود گودرزی معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران منتشر کرده معاملات دارایکم به هفته آینده موکول شده . در مورد علت تاخیر هم گفته میشه باید فرآیندهایی برای فراهم شدن زمینه معاملات دارایکم ایجاد شود که ظاهرا این فرایندها هنوز طی نشده است.

  1. مهدی گفته:

    باتوجه به اینکه روند صندوق مالی یکم رو به رشد بوده تقاضای من از کسانی که تو این طرح سرمایه گذاری کردند همچنان سهامشون نگهداری کنن واونایی که تو این طرح شرکت نکردند صبرکن ن تا دوباره دولت میخواد سهام پتروشیمی و در طرح واسطه گری دوم به اجرا بزار ه از این فرصت دوباره استفاده کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز