سود سهام عدالت و یک هشدار مهم به سهامداران

لست سکند

در حالی که ارزش برگه های سهام عدالت 1 میلیون تومانی و 500 هزار تومانی حتی در بازار سوت و کور فعلی بورس دست کم 26 و 12 میلیون تومان برآورد می شود، برخی از مالکان این سهام، با فروش 60 درصد سهام خود تاکنون تنها 400 هزار تومان دریافت کرده اند.

به گزارش کاماپرس، مصائب و مشکلات مالکان سهام عدالت از فروش این سهام گرفته تا دریافت سود سهام و اخیرا وام سهام همچنان ادامه دارد اما بزرگ ترین مشکل همچنان فروش سهام عدالت است.

فروش سهام عدالت رکوردهای عجیبی به ثبت رسانده است که نه تنها صدای خود مشمولان را درآورده بلکه مسئولان مرتبط با این حوزه همچون رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور را هم به وضع نامطلوب فروس این سهام معترض کرده است.

عسگر توکلی در این باره  گفته است: این در حالیست که به بسیاری از افراد فقط ۴۰۰ هزار تومان بابت فروش سهام پرداخت و به حساب آن‌ها واریز شده و کسی هم برای تأخیر در پرداخت نکردن وجه سهام فروخته شده، پاسخگو نیست و از آنجا که روش مستقیم انتخاب شده، تعاونی‌ها هم کاره‌ای نیستند.

احتمال پرداخت نشدن سود سهام عدالت تا چند سال

راز آسمان پایتخت

وی همچنین به روند و فرآیند برگزاری انتخابات شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت نیز انتقادات تندی مطرح کرده و گفته است: اگر انتخابات مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری به روش‌های اینترنتی به صورت کامل انجام شود دو تا سه سال بعد هیچ سودی به سهامداران پرداخت نخواهد شد، زیرا مدیریت این شرکت‌ها را افرادی خاص در دست می‌گیرند و با بهانه‌هایی مانند سودده نبودن بازار سرمایه و یا افزایش سرمایه شرکت از پرداخت سود امتناع خواهند کرد.البته در این بین تعجب ما از دولت است که می‌خواهد در این بازه کم باقی مانده تا پایان عمر خود با برگزاری مجامع، دوستان و حامیان خود را به این شرکت‌ها وارد کند.

خبرهای مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز