سود سهام عدالت شب عید فطر واریز می‌شود؟

طبق اعلام بعضی از سایتهای خبری ممکن است مرحله دوم سود سهام عدالت شب عید فطر به حساب سهامداران واریز شود.

به گزارش کاماپرس، مرحله اول سود سهام عدالت سال ۹۸ روزهای پایانی سال گذشته به حساب سهامداران واریز شد. مبلغی که واریز شد ۵۰ درصد سود سهام بود و طبق اعلام مسئولان قرار شد مابقی این سود در فروردین ماه به حساب دارندگان سهام عدالت واریز شود. اما پرداخت مرحله دوم سود باز هم با تاخیر مواجه شده است و مسئولان این تاخیر را به عملکرد شرکتها ربط می دهند.

حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی چند روز پیش درباره بخش دوم واریز سود سهام عدالت گفته بود: در بازار سرمایه کسی پول ندارد که از جیب خود پرداخت کند، منتظر هستیم مابقی سود از سوی شرکت ها پرداخت و تجمیع شود تا ۵۰ درصد دوم نیز واریز شود. شرکت ها هرچه در پرداخت تاخیر داشته باشند ما هم در پرداخت سود تاخیر خواهیم داشت.

او همچنین اعلام کرد مرحله دوم سود سهام عدالت به زودی واریز می‌شود.بر همین اساس، بعضی از سایتهای خبری اعلام کرده اند که این سود در شب عید فطر به حساب سهامداران واریز می شود.

در مرحله اول پرداخت سود سهام عدالت برای سهام یک میلیون تومانی، ۱۸۶ هزار تومان؛ سهام ۵۳۲ هزار تومانی، ۹۹ هزار تومان؛ سهام ۴۹۲ هزار تومانی، ۹۱ هزار تومان و سهام ۴۵۲ هزار تومانی، ۸۴ هزار تومان واریز شد.

آریاک سفر

عید فطر پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه است اگر خبر درست باشد، سهامداران در شب عید می توانند از شرکت سپرده گذاری مرکزی عیدی بگیرند.

لازم به ذکر است، اگر سهامداری درمورد میزان سودی که دریافت می کند، اعتراض دارد می تواند با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرد تا متوجه شود دقیقا چه تعداد سهم دارد، چه میزان سود به فرد تعلق گرفته و سود واریزی از طریق کدام بانک پرداخت شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز