سه مورد از پرفروش ترین و پرطرفدارترین خودروهای پژو در ایران را بشناسید

خودروهای پژو در ایران طرفداران زیادی دارند و همواره خریداران زیادی برای قیمت گرفتن این محصولات در بازار در تکاپو هستند. خودروهای پژو موجود در بازار ایران از جمله خودروهای میان رده بازار محسوب می‌شوند و به دلیل سطح ایمنی مناسب و امکانات خوب مورد توجه خریداران واقعی قرار دارند. همچنین قیمت خودرو های مذکور نیز نسبت به محصولات مدیران خودرو یا دیگر خودروهای داخلی مناسب به نظر می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، خودروهای با پیشوند پژو از جمله اتومبیل‌های پرفروش بازار ایران هستند. این خودروها از چند دهه پیش در بازار ایران عرضه شده و به مرور زمان تکامل پیدا کرده‌اند. هر چند برخی معتقدند که با توجه به قیمت خودرو های مذکور همچنان این اتومبیل‌ها جای کار دارند و باید امکانات آن‌ها گسترده‌تر شود. در ادامه سه مورد از پرفروش‌ترین خودروهای پژو بازار در بازار ایران معرفی خواهند شد؛

پژو پارس معمولی

مدل؛ 1402

میانگین قیمت؛ 605 میلیون تومان

بدون کارکرد

راز آسمان پایتخت

پژو پارس معمولی یکی از خودروهای محبوب و پرطرفدار ایران است که با حجم موتور 1.8 لیتری و قدرت 100 اسب بخار به بازار عرضه شده است. گشتاور این خودرو 153 نیوتن متر اعلام شده و این اتومبیل طی 11 ثانیه از صفر کیلومتر به شتاب 100 کیلومتری می‌رسد. حداکثر این مدل پژو پارس 190 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو در هر 100 کیلومتر معادل 9.1 لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌کند. طبق نظر مشتریان، این خودرو دارای امکانات رفاهی و ایمنی قابل قبولی است.

پژوپارس - کاماپرس

پژو 206 تیپ 3

مدل؛ 1402

میانگین قیمت؛ 610 میلیون تومان

بدون کارکرد

خودرو پژو 206 یکی دیگر از خودروهای پرطرفدار بازار است که در تیپ‌های مختلف عرضه شده است. پژو 206 تیپ 3 امکاناتی مشابه تیپ 5 دارد. این خودرو مجهز به موتور 1.4 لیتری بوده و دارای قدرتی معادل 75 اسب بخار است. گشتاور این خودرو به 118 نیوتن متر می‌رسد. حداکثر سرعت آن 170 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این خودرو در هر 100 کیلومتر 6.4 لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌کند. این خودرو در مدت 14.1 ثانیه از شتاب صفر به 100 کیلومتر می‌رسد. کولر اتوماتیک، آینه‌های جانبی برقی، سیستم ترمز ضدقفل آ بی اس، سیستم صوتی با قابلیت پشتیبانی از سی دی، شیشه‌های برقی درب‌های عقب، پشت سری صندلی‌های عقب از جمله امکانات این خودرو هستند.

پژو 206 - کاماپرس

پژو 207 اتوماتیک

مدل؛ 1401

میانگین قیمت؛ 820 میلیون تومان

بدون کارکرد

خودرو 207 نمونه تکامل یافته پژو 306 محسوب می‌شود. این خودرو به موتوری با حجم 1.6 لیتری مجهز شده که دارای قدرتی معادل 105 اسب بخار است. حداکثر گشتاور این اتومبیل به 142 نیوتن متر می‌رسد. مدت زمان رسیدن این خودرو از صفر به شتاب 100 کیلومتر 12 ثانیه اعلام شده است. این خودرو حداکثر 190 کیلومتر بر ساعت سرعت دارد. خودرو مذکور دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده و ایمنی خوبی نسبت به دیگر خودروهای ایرانی دارد. تیونر صوتی، چراغ‌های مخصوص روز، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، صفحه نمایش هفت اینچی، کروز کنترل و گرمکن آینه‌های بغل از جمله امکانات این خودرو هستند.

پژو - کاماپرس

همراه مکانیک؛ بهترین و مناسب‌ترین ارائه دهنده انواع خدمات خودرویی

افراد به منظور اطلاع از قیمت دقیق و به روزرسانی شده این محصولات باید به درگاه‌ها یا سایت‌های معتبری مراجعه کنند. همراه مکانیک همواره به‌روزرسانی شده قیمت خودرو پژو 206، 207 و پارس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. افراد به منظور اطلاع از قیمت روز این خودروها کافی است به درگاه اصلی این مجموعه به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/ مراجعه کنند.

این درگاه گذشته از اعلام قیمت روز انواع خودرو، امکان خرید و فروش انواع محصولات با شرایط عادی و ویژه را فراهم کرده است. افرادی که مایل به انجام معامله از این درگاه هستند، امکان استفاده از خدمات این درگاه به خصوص خرید خودرو اقساطی آن را دارند. این گزینه برای افرادی مناسب است که کمبود نقدینگی داشته و امکان خرید با پرداخت نقدی و یکجا را ندارند.

گذشته از خدمات مذکور، افرادی که مایل به کارشناسی خودرو خود هستند، می‌تواند به این درگاه مراجعه کرده و برای این خدمت درخواست بدهند. کارشناسان مجرب همراه مکانیک در اسرع وقت به سراغ درخواست دهندگان خواهند رفت. این‌ها تنها بخشی از خدمات جامع درگاه همراه مکانیک بود. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر خدمت یا موارد مرتبط با آن بهتر است با شماره 02167632000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز