سهیل سنگر زاده پدیده جدید اینستاگرام با فالوئر میلیونی!

لست سکند

به تازه گی یک ورزشکار رشته بدنسازی به نام سهیل سنگر زاده با ظاهری عجیب و موعظه های جذاب به پدیده جدید اینستاگرام تبدیل شده و تکیه کلام های او از جمله؛  «چطوری جون دل ؟ »،« برقراری عزیز؟ » ، « ادای حال بدا رو در نیار » و … به تکرار از سوی عامه مردم استفاده می شود.

به گزارش کاماپرس، اینستاگرام روی خوش خود را این بار به یک ورزشکار با ظاهری عجیب و که موعظه ها و نصایح عرفانی و معنوی و روحانی می کند نشان داده است و فالوورهای این پدیده جدید اینستاگرام از یک میلیون و 300 هزار نفر فراتر رفته است.

روزنامه هفت صبح در گزارشی به معرفی این اینفلوئنسر اینستاگرامی پرداخته و نوشته است؛ صبحت بخیر جون دل ، برقراری عزیز ، سر کیفی ،  ادای حال بدا رو در نیار ! بعید است که این روزها و هفته‌های اخیر این جملات به گوشتان نخورده باشد. حتی اگر ندانید گوینده آن کیست و چرا به شکل غیر منتظره‌ای این تکیه کلام‌ها این همه پخش شده . شخصی که این جملات را می گوید سهیل سنگر زاده است یک ورزشکار پرورش اندام ساکن کالیفرنیا که در اینستاگرام اخیراً مشهور شده و سعی می‌کند با جملات انگیزشی مخاطب را جذب کند.

انتخاب ظاهر عجیب و غریب برای موعظه گری

در نگاه اول شاید شکل و شمایل و خیلی برایتان عجیب و متناقض به نظر برسد؛ اندام  عضلانی با یک بینی عمل شده، ریش بلند و انبوه در کنار پیراهن های شاد و رنگارنگ، به سبک رپر های آمریکا جواهرات درشت به خودش آویزان می کند. با خالکوبی گردن و دور موهای سفید شده پشت خودروهای کروکی می‌نشیند و در حالی که روی گردنبندش نوشته اوس کریم مخاطبانش را موعظه می کند !

راز آسمان پایتخت

خلاصه ملغمه‌ای از مرام و مسلک ورزش پهلوانی با تیپ هاوایی و سبک زندگی آمریکایی به اضافه گرته‌برداری از عرفان‌های شرقی و بعضی اصطلاحات سنتی و مذهبی.

سابقه ناکامی در مسابقه مردان آهنین

حالا قصه زندگی او چیست و از کجا پیدایش شده؟ سهیل سنگرزاده متولد ۱۳۶۴ در بندرعباس است. سال ها پیش ورزش بدنسازی را شروع کرده و حتی دو دوره در مسابقه تلویزیونی مردان آهنین هم شرکت کرده. در آن مسابقات البته خیلی توفیق کسب نکرده و به رتبه بهتر است سیزدهم و نوزدهم نرسیده . در دوره ای ساکن تهران بوده و بعد از مدتی به استان هرمزگان برگشته است و در باشگاه های بدنسازی مربیگری می کرده است.

خودش وقتی در ایران بود در مصاحبه گفت: به این دلیل دنبال رشته بدنسازی رفته که در دوره نوجوانی خیلی لاغر اندام بوده و مورد تمسخر دوستانش قرار می گرفته. در اوج فعالیت‌های ورزشی وزنش تا ۱۴۰ سه کیلو هم بالا رفت. آن زمان البته با این شکل و قیافه فعلی نبود و ریش نداشت.

سهیل را با حرمله سریال مختارنامه اشتباه نگیرید!

ظاهر فعلی او بعضی کاربران را به اشتباه انداخته که در سریال مختارنامه نقش حرمله را بازی می کرده در صورتی که اینطور نیست و فقط تصادفاً گریم این بازیگر شبیه این دوست عزیز بوده . الان به طور دقیق نمی توانیم بگوییم ویدیوهای سهیل سنگرزاده از کجا و چطور مورد توجه قرار گرفت اما بررسی روند افزایش فالوئر او نشان می‌دهد در همین یک هفته اخیر ۷۴۸ و 992 نفر به تعداد فالوور های سنگرزاده افزوده شده و به رقم یک میلیون و سیصد هزار نفر رسیده.

جهش فالوئرهای سهیل سنگرزاده

یک ماه اخیر را هم اگر بررسی کنیم تعداد فالوئرهای او بیش از یک میلیون و ۱۳۷ هزار نفر رشد داشته یعنی تا همین یک ماه پیش زیر ۲۰۰ هزار نفر او را دنبال می کردند. حالا به طور میانگین هر پست او ۳۵۳ هزار لایک می‌گیرد و به طور میانگین ویدیوهایش یک میلیون و ۸۸۶ هزار بار دیده می شود.آمار افزایش جستجوی اسم او در گوگل هم ثابت می‌کند که سهیل سنگر زاده یک پدیده اینترنتی تمام‌عیار است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سهیل سنگر زاده پدیده جدید اینستاگرام با فالوئر میلیونی!

  1. Sina.z گفته:

    سلام
    الان این یعنی چی؟!!
    مثلا نقد بود یا شما هم پول گرفتید تبلیغ این آقا را بکنید؟
    مطمئنن کساییکه تاحالا اسم ایشون یا تکیه کلام هاشون به گوششون نخورده بود ، با خوندن این مطلب رفتن اینستا سرچ میکنند و دنبال اون میگردن.
    اگه مطلبی برای مخاطبین خودتون مینویسید ، حداقل مشخص کنید دارید از اون طرفداری میکنید ، ازش نقد میکنید یا تبلیغشو میکنید.
    تو مطلب شما حتی یک جمله نبود که مشخص کنه منظورتون از این مقاله چیه!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز