سهمیه بنزین یارانه ای شهریورماه امشب شارژ می شود

در حالی که طی هفته های اخیر اخبار مختلفی از برنامه های مجلس برای تغییر سهمیه بنزین و پرداخت یارانه‌بنزین بر هر کد ملی به جای سهمیه بندی فعلی که فقط مالکان خودرو از آن بهره می برند، منتشر شده است، سهمیه‌بنزین شهریورماه امشب بدون تغییر شارژ می شود.

به گزارش کاماپرس، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اعلام این خبر اظهار کرد: سهمیه بنزین خودرو‌ها در شهریورماه 1399 ساعت 24 امشب بدون هیچ تغییری نسبت به ماه‌های گذشته در کارت سوخت شارژ مالکان خودرو خواهد شد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی یادآور شد: سهمیه خودرو‌های شخصی بنزینی ۶۰ لیتر و خودرو‌های دوگانه سوز ۳۰ لیتر است.

بنا به اعلام واحد مرکزی خبر صدا و سیما خانم کاهی تصریح کرد: سقف ذخیره بنزین در کارت‌های سوخت نیز تغییری نداشته و همان ۵۴۰ لیتر است.

وی گفت: سقف ۹ ماهه ذخیره بنزین کارت‌های هوشمند سوخت که پیش از این از ۶ ماه به ۹ ماه افزایش یافته بود، ثابت مانده است و از این ماه اعمال خواهد شد، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن حداکثر تا ۹ ماه در کارت‌های سوخت قابل ذخیره خواهد بود و اگر افرادی از ابتدای اجرای طرح سهمیه بندی بنزین از سهمیه خود استفاده نکرده باشند امکان واریز سهمیه جدید در کارت سوخت آن‌ها وجود ندارد.

آریاک سفر

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود:سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی نیرمطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز خواهد شد.

شایان ذکر است نمایندگان مجلس اخیرا از طرحی خبر داده اند که بر اساس آن یارانه بنزین به جای تخصیص به مالکان خودرو به تمام ایرانی ها تخصیص داده می شود و به گفته آنها این طرح کماکان در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “سهمیه بنزین یارانه ای شهریورماه امشب شارژ می شود

  1. محمد حسین کریمی گفته:

    من وانت نیسان تک سوز دارم ۴۴۰ تا سهمیه داشتم الان شده ۲۵۰ برای رضای خدا سهمیه رو اضافه کنید چه خاکی بر سرمان کنیم با این سهمیه

  2. صالح زرپوش گفته:

    سهم

    یه.بنزین.اجرانشد. معشت نابینایان
    دربانگ رفاه دهم بیستم بلوگ؟شد مصوب اصلیی
    کست دیوار کوتاهتر ازمددجویان؟ ادامه
    بانگ یک ماه است.پول واریز نگاه داشته
    طبق سند پداخت نمی.کند بانگ رفاه:;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز