سهمیه بنزین امشب با چه تغییری واریز می شود؟

کارت سوخت همه خودروها ساعت ۲۴ امشب شارژ می شود.

به گزارش کاماپرس، چهاردهمین مرحله واریز سهمیه بنزین خودرو‌های ناوگان عمومی و شخصی ساعت ۲۴ امشب در کارت سوخت رانندگان خودرو شارژ می‌شود. طبق گفته فاطمه کاهی سخنگوی شرکت پخش فراورده های نفتی،سهمیه بنزین دی ماه خودروها بدون هیچ‌گونه تغییری ساعت صفر بامداد دوشنبه در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.

کاهی با اشاره به اینکه این ماه نیز مطابق ماه‌های گذشته، ۶۰ لیتر سهمیه بنزین به کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی و ۲۵ لیتر بنزین به کارت سوخت موتورسیکلت‌ها با قیمت ۱۵۰۰ تومان واریز می‌شود، گفت: «سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی نیز مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.»

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

به گفته سخنگوی شرکت پخش فراورده های نفتی منظور از سقف ٩ ماه برای ذخیره کارت های سوخت این است که مالک خودرو می تواند تا سقف ٥٤٠ لیتر در کارت خود ذخیره کند و نباید میزان بنزین موجود در کارت از ٥٤٠ لیتر فراتر رود.

آریاک سفر

کاهی در این باره به ایسنا گفت:«به طور مثال اگر در کارت سوخت فرد ٥٢٠ لیتر ذخیره بنزین وجود داشته باشد سهمیه ماه بعد را به طور کامل دریافت نمی کند و تنها ۲۰لیتر از ٦٠ لیتر به آن شخص اختصاص می یابد.»

حذف سهمیه سوخت معلولان صحت ندارد

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین با اشاره به خبر منتشر شده از سوی سازمان بهزیستی کشور مبنی بر حذف سهمیه سوخت افراد نابینا گفت:«در کارگروه مدیریت مصرف سوخت، یکسان سازی میزان سهمیه موجود در کارت‌های هوشمندسوخت پلاک معلولان با سایر پلاک‌ها و جلوگیری از تغییر کارت هوشمند سوخت در هنگام تعویض پلاک مورد بررسی قرار گرفت.

در این کارگروه مقرر شد سهمیه بنزین روی کارت هوشمند سوخت خودرو‌های افراد معلول، معادل سهمیه شخصی تک سوز ۶۰ لیتر و دوگانه سوز ۳۰ لیتر منظور شود و مابه التفاوت سهمیه مزبور که همان۴۰ لیتراست نیز به صورت اعتباری به مالک خودرو و یا نماینده قانونی وی تخصیص پیدا کند. بنابراین سهمیه مازاد ماهانه ۴۰ لیتری معلولان از بین نخواهد رفت و پس از اعلام سازمان بهزیستی به واجدان شرایط تخصیص خواهد یافت و حذف سهمیه سوخت معلولان صحت ندارد.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز