سهام عدالت کدام اقشار را صاحب خودرو می‌کند؟

عضو کمیسیون صنایع مجلس از طرح این کمیسیون برای خودرو دار کردن دهک های آسیب پذیر از طریق سهام عدالت خبر داد و اظهار کرد:  طرح مذکور به مرکز پژوهش‌ها رفته است و مطالعات اجمالی روی آن صورت گرفته و به زودی به صحن می‌آید.

به گزارش کاماپرس، با فاصله گرفتن روز افزون قیمت خودرو از قدرت خرید اقشار کم درآمد، در صورتی که طرح هایی برای خودرو دار کردن این اقشار اجرا نشود، داشتن خودرو سواری شخصی به رویای محال بسیاری از مردم تبدیل می شود. با این حال طرحی در مجلس مطرح شده که شاید بتواند بخشی از تقاضای خودرو این اقشار را پاسخ دهد.

طرح تحقیق و تفحص از صنعت خودرو به کجا رسید؟

سید علی موسوی عضو کمیسیون صنایع مجلس درباره آخرین وضعیت طرح خودرودار شدن دهک‌های پائین جامعه از طریق سهام عدالت گفت: طرح خودرودار شدن دهک‌های پائین جامعه از طریق سهام عدالت که در کمیسیون مطرح شد، به مرکز پژوهش‌ها رفته است و مطالعات اجمالی روی آن صورت گرفته و به زودی به صحن می‌آید.

وی این را هم گفته است که طی چند روز آینده  اگر افزایش قیمت خودرو ادامه پیدا کند، قطعا طرح تحقیق و تفحص از خودرو‌سازی‌ها را در کمیسیون مطرح و به صحن خواهیم آورد، چرا که این افزایش قیمت‌ها تاثیر مستقیم روی زندگی مردم دارد.

راز آسمان پایتخت

موسوی درباره افزایش مجدد قیمت خودرو طی چند روز اخیر در کشور گفت: افزایش قیمت خودرو به چند عامل اساسی از جمله قیمت ارز در کشور ما باز می‌گردد که این عوامل باید به طور ریشه‌ای و با کارشناسی دقیق و دلسوزانه برطرف شود.

نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بازار سرمایه نیز در افزایش و یا کاهش قیمت‌ها بسیار تاثیرگذار است، اظهار داشت: یکی از عواملی اساسی که در افزایش قیمت خودرو بسیار تاثیر می‌گذارد بازار سرمایه یا همان  بورس است که باتوجه به وضعیتی که پیش آمده سرمایه‌گذاران در این بازار نقدینگی را خارج و به سمت بازارهای دیگر مانند خودرو می‌برند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز