سهام عدالت هفته را با زیان 817 هزار تومانی تمام کرد

آن دسته از سهامداران عدالت که در بورس تازه کار هستند به تدریج با افت و خیز قیمت سهام آشنا می شوند چرا که سهام عدالت بعد از مدتی افزایش بازدهی پی در پی در برخی روزهای هفته های اخیر نوسان های نزولی را نیز تجربه کرده است.

به گزارش کاماپرس، یکی از مزیت های آزادسازی سهام عدالت آشنایی عده قابل توجهی از اقشار جامعه با بورس و ساز وکارهای معاملات این بازار بود و طبعا این آشنایی می تواند در آینده به هدایت بخش بیشتری از نقدینگی سرگردان به بازار بورس منتهی شود.

سهامداران عدالت اغلب به اصطلاح سهام اولی هستند و قبل از آزادسازی سهام عدالت آشنایی خاصی با بورس نداشته اند بنابراین وقتی پرتفوی سهام آنها اعلام شد در روزهای بسیار پررونق بازار همواره شاهد رشد قیمت پرتفوی خود بوده اند. وضعیت بازار بورس در هفته گذشته نشان داد این وضع همیشگی نیست و بازار بورس ذاتا یک بازار پر افت و خیز و دارای ریسک است.

زیان 4/1 درصدی سهامداران عدالت در هفته گذشته

در واقع بررسی ها نشان می دهد ارزش برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت در پایان معاملات هفته گذشته با  کاهش ۸۱۷ هزار و ۹۸۴ تومانی نسبت به هفته قبل به ۱۸ میلیون و ۸۱۶ هزار و ۵۶۴ تومان رسیده است.

راز آسمان پایتخت

بنا به اعلام تسنیم، در پایان معاملات هفته قبل ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی 19 میلیون و 634 هزار و 548 تومان اعلام شده بود که بر این اساس طی معاملات این هفته 4.1 درصد زیان معادل 817 هزار و 984 تومان به سهامداران عدالت وارد شده است. در هفته پیش از آن سود 2.3 درصدی عاید سهامداران عدالت شده بود.

بر این اساس روند ارزش سهام عدالت پس از  چند هفته رشد، طی هفته جاری معکوس و نزولی شده است. در معاملات این هفته ارزش برگه 532 هزار تومانی سهام عدالت از 20 میلیون تومان هم فراتر رفته بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سهام عدالت هفته را با زیان 817 هزار تومانی تمام کرد

  1. ملت گفته:

    سلام.لطفا یه مسئولی پیگیر بانک ملت وبقیه بانک ها بشه چرا پول ۳۰درصدرونمیدن اون موقع که رشد کرده بود ندادن الان که داره پائین میاد دیگه بهانه خوبی میشه براشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز