سمند و پژو پارس های دوگانه سوز دوباره روی خط تولید ایران خودرو

لست سکند

بر اساس اعلام یک مقام مسئول در شرکت ایران خودرو ، تولید سواری های گازسوز این شرکت که به دلیل برخی مشکلات دچار وقفه شده بود دوباره به جریان افتاده و با توجه به این که سمند و پژو پارس محصولات دوگانه سوز این شرکت هستند، باید در انتظار تولید مجدد این خودروها باشیم.

به گزارش کاماپرس، خودروهای دوگانه سوز بعد از افزایش قیمت بنزین با رشد قیمت قابل توجهی مواجه شدند و متقاضیان این خودروها هم افزایش یافتند اما مشکلاتی که در تامین قطعات خودروهای گازسوز به وجود آمد موجب کاهش و حتی توقف تولید این خودروها شده بود. اکنون به نظر می رسد مشکل تامین قطعه خودروهای گازسوز در یکی از دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور حل شده است.

شروع مجدد تولید دوگانه سوزهای ایران خودرو تا حداکثر 2 هفته دیگر

یک مقام مسئول در ایران خودرو تاخیر به وجود آمده در تولید و تحویل خودروهای سواری دوگانه سوز این شرکت به دلیل کمبود مواد اولیه مورد نیاز برای تولید کاتالیست اعلام کرد و اظهار داشت: این مشکل حداکثر تا دو هفته آینده رفع می شود و با رفع مشکل تامین قطعات مورد نظر، تولید این خودروها از سر گرفته خواهد شد.

بنا به اعلام ایران خودرو، مهدی رحیمی ‌ندوشن مدیر پیش توسعه و تکوین محصول ایران ‌خودرو ادامه داد: مجوز شماره‌گذاری خودروهای دوگانه‌سوز با استاندارد یورو۵ دریافت شده است.

راز آسمان پایتخت

وی با بیان اینکه تحریم‌های بین‌المللی مانعی در تامین به موقع مواد اولیه کاتالیست این خودروها شده، گفت: به دلیل به کار بردن فلز گران‌بهای پلاتین در کاتالیست خودروهای دوگانه‌سوز، تامین مواد مورد نیاز دچار وقفه شده است.

رحیمی ندوشن ضمن پوزش از مشتریان برای تاخیر در تحویل خودرو، تاکیدکرد: تا دو هفته آینده تولید خودروهای دوگانه‌سوز عملیاتی و تحویل آن به مشتریان آغاز خواهد شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “سمند و پژو پارس های دوگانه سوز دوباره روی خط تولید ایران خودرو

  1. یزدان رحیمی گفته:

    واقعا خوبه که دوباره تولید بشن ما از سال ۱۳۸۹ تا الان ماشین ۴۰۵ دوگانه کارخانه خریدیم تا حالا هیچ مشکلی نداشته ولی دیگه تصمیم گرفتم یه ماشین نو بخرم و پژو پارس سال دوگانه سوز رو خیلی دوست دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز