سمند سورن پلاس با دی‌لایت و جلو پنجره متفاوت از یک ماه آینده در بازار

یک مقام مسئول در ایران خودرو از تولید سمند سورن جدید با برخی ویژگی های ظاهری متفاوت نسبت به مدل قبلی این خودرو خبر داد و اعلام کرد این خودرو در یک ماه آینده تجاری سازی و روانه بازار می شود.

به گزارش کاماپرس، سمند سورن از جمله محصولات ایران خودرو است که بر پایه سمند شکل گرفته و برخی ویژگی ها در ظاهر و پیشرانه و اجزا محرکه این خودرو نسبت به خودروی اصلی ارتقاء یافته است. این خودرو بر اساس تازه ترین گزارش ها از نظر ظاهر و تزئینات و برخی آپشن ها تغییراتی کرده و به زودی با شکلی متفاوت روانه بازار می شود.

تغییر چراغ های جلو و عقب

بنا به اعلام ایکوپرس، یک مقام مسئول در ایران خودرو با اشاره به تفاوت های این خودرو نسبت به سمند سورن قبلی، گفت: این خودرو دارای چراغ دی‌لایت یا روشنایی روز است که در دسته الزامات جدیدی قرار دارد که برای خودروها تعریف شده است. هم چنین چراغ های عقب این خودرو تغییر یافته و دارای مه شکن و چراغ دنده عقب است. برخی از دیگر الزامات از جمله ایمنی کودک نیز بر روی صندلی های این خودرو تعبیه شده است.

موتور یورو 5 و رینگ دو رنگ جدید

آریاک سفر

اسفندیار نیک پور مدیر پروژه خودروی سورن سال با بیان اینکه این خودرو دارای موتور 7EF با قدرت ۱۱۶ اسب بخار در شش هزار دور با حداکثر گشتاور ۱۶۰ نیوتن متر در چهار هزار و ۵۰۰ دور و استاندارد آلایندگی اروپا پنج است، اظهار کرد: حجم تغییرات این محصول شامل جلو پنجره و سپر جلو و از نمای جانبی نیز رینگ های جدید دو رنگ است. ایران خودرو برای نخستین بار در ایران موفق شد این مدل از رینگ را داخلی سازی کرده و تکنولوژی ساخت آن را وارد کند.

تزئینات جدید و به روز

وی با اشاره به سایر مشخصات خودروی سورن سال، تصریح کرد: درهای جانبی، دستگیره ها و زه های جانبی این محصول تغییر یافته و شیشه عقب و شیشه درهای عقب دودی است. در ناحیه عقب خودرو نیز سه سنسور و اسپویلر بر روی خودرو نصب شده است.

نیک پور در ادامه اذعان کرد: بر روی داشبورد خودرو، صفحه نمایشگر (MFD) نصب شده و برخی افکت های آن دچار تغییرات شده است. فرمان خودرو جدید و به روز آوری شده همراه با کروز کنترل است. صندلی‌های این محصول تغییرات ظاهری یافته و روکش ها عوض شده است. هم چنین رودری‌ها و طرح های روی آن نیز عوض شده و کفپوش‌های خودرو تغییر یافته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “سمند سورن پلاس با دی‌لایت و جلو پنجره متفاوت از یک ماه آینده در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز