سمند سورن بخرید، سمند سورن پلاس تحویل بگیرید!

لست سکند

اخباری در شبکه های اجتماعی مجازی دست به دست می شود که حاکی از آن است که تمامی تعهدات خودروی سمند سورن از سوی ایران خودرو با سمند سورن پلاس جایگزین می شوند.

به گزارش کاماپرس، پیش از این بارها شاهد بودیم که شرکت های ایران خودرو و سایپا خودروهایی را پیش فروش کرده و بعد از مدتی از تحویل خودوری مذکور به علل گوناگون ناتوان مانده و خودروهای دیگری را جایگزین خودروهای پیش فروش شده کرده اند. در تمام این موارد، خودروی پیش فروش شده از خودروهایی که به عنوان جایگزین به متقاضیان پیشنهاد شده ، برتر و بهتر است.

برای مثال ایران خودرو وقتی نتوانست به تولید پژو 2008 ادامه دهد به پیش خرید کنندگان خودروی دنا و پرشیا را پیشنهاد کرد. این شرکت اخیرا نیز به پیش خریدکنندگان هایما پیشنهاد کرد به جای این خودرو، دنا پلاس و پژو پارس تحویل بگیرند. سایپا نیز در این زمینه سوابق خاص خود را دارد و مثلا این شرکت وقتی از تولید رنو ساندرو بازماند، به پیش خریدکنندگان این خودرو پیشنهاد کرد، کوئیک تحویل بگیرند.

اخبار پربازدید امروز را بخوانید:

در آخرین تحول این حوزه، به نظر می رسد اتفاق عجیبی افتاده و خودرویی که قرار است به پیش خرید کنندگان تحویل شود، از خودرویی که ثبت نام کرده اند ، برتر است!

راز آسمان پایتخت

ماجرا از این قرار است که در شبکه های اجتماعی اخباری در حال همرسانی است که بر اساس آن، گروه صنعتی ایران خودرو، تمامی خودروهای سمند سورن ELX پیش فروش شده را در وبسایت فروش اینترنتی محصولات خود به محصول سمند سورن پلاس برای مشتریان تغییر داده است.

بر این اساس اگر این خبر تائید شود تمامی تعهدات خودروی سمند سورن از سوی شرکت ایران خودرو با خودرو سمند سورن پلاس جایگزین می شوند.

اخبار مهم بازار خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

12 دیدگاه برای “سمند سورن بخرید، سمند سورن پلاس تحویل بگیرید!

    • علی گفته:

      محشر برای اونیکه پول باداورده داره بنده خدا منکه پول همون سورن معمولی ندارم چیکارکنم حداقل چندتا ماشین جایگزین میکردند یکیشون انتخاب میکردیم هم قیمت سورن معمولی ….به شرفتون

  1. معمد گفته:

    شما که میگی محشر پولشو داری . من 60 میلیون پول اضاف ندارم ک ه پلاسشو تحویل بگیرم. پارس هم نمیخوام فقط سورن معمولی که تعهدشو بهم دادن و قرارداد دارم میخوام …. اگر نمیتونن تولید کنند چرا پیش فروش کردند و چرا قرارداد بستن؟

    • Ali گفته:

      واقعا شورشو در آوردن بابا ی پلاس ک فقط چراغ روشنایی در روز داره نباید این همه تفاوت قیمت داشته باشه بعدشم اگ ب همون قیمت میدن بسم الله وگرنه ک حداقل با ی ماشین دیگ مثل پارسtu5 یا 207 بدن

  2. J گفته:

    همه باید یکپارچه اعتراض کنیم . اونیکه میگه محشره فک میکنه با همون قیمت سورن دارن بهش میدن . مثلا یکی یکسال منتظره ۲۰۶ باشه بگن باید هایما بگیری . مگه میشه؟ شماها تعهد دارید به چیزی که ما انتخاب کردیم . لطفا به شعور ما توهین نکنید ، اگه میخواید پلاس تحویل بدید حرفی نیست ولی باید با همون قیمت سورن تحویل بدید . ما برنامه ریزیمون سر همین قیمت هستش بیشتر نمیدیم.

  3. محسن گفته:

    سلام اگه با همون قیمت محاسبه میکنند بسم الله ما پول اضافه نداریم بدیم شرکتی که برنامه ریزی نداره بهتر از این نمیشه ۵۰ میلیون فرقش هست که خودش پول یه پراید مدل پایینه مگه دیونه هستیم با این قیمت پلاس تحویل بگیریم اگه تولید ندارن بجاش دنا یا ۲۰۷ بدن

    • بابک گفته:

      من هم مثل شما هستم.پارسال مرداد اسمم برای سمند سورن درآمد 43 میلیون تومن هم واریز کردم. با بدبختی دارم خودم رو برای الباقی وجه آماده میکنم. حالا یک دفعه بیش از 50 میلوین هم باید اضافه پرداخت کنم. آخه از کجا؟ چرا باید پول بیشتر بدهیم.

  4. سروش گفته:

    سلام دوستان
    من ۹۴ تومان خرداد پرداخت کردم مگه فروردین ۱۴۰۱ چقدر دیگه باید پرداخت کنم مگه نباید ۹۴ تومان دیگه واریز کنیم ؟؟؟

  5. امیر گفته:

    دوستانی که سورن معمولی برنده شدن تو پیش فروش و انگاری قراره یه خودروی دیگه بدن اگه خبر جدیدی دارین بگین
    الان اختلاف قیمت سورن معمولی با پلاس به صد میلیون رسیده
    چیکار کنیم؟؟؟؟

    • مهدی گفته:

      من شهریور۹۹ پیش خرید سورن معمولی کردم مگه میشه پلاس بدن من پول ندارم پلاس بگیرم خب قیمت همینم نمیدونم چنده شما میدونی قیمت سورن معمولی چنده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز