سقوط قیمت مسکن در پردیس و پرند

ریزش قیمت مسکن در بازار بر اساس پیش بینی کارشناسان و رصد فایل های فروش که خبر از افزایش فروشندگان و نبود خریدار می دهد، قطعی به نظر می رسد و این ریزش در مناطق حومه ای تهران مثل پردیس و پرند نمود بیشتری خواهد داشت.

به گزارش کاماپرس، شهر جدید پردیس و شهر جدید پرند در حومه تهران از مناطقی بودند که با اوج گیری قیمت مسکن در سال گذشته و نیمه اول امسال قیمت های نجومی به خود دیدند اما اکنون وضعیت بازارها در حال تغییر است و این دو شهر نیز در صدر فهرست ریزش قیمت قرار گرفته اند.

روزنامه دنیای اقتصاد در این باره نوشته است؛ تحقیقات میدانی از بازار معاملات مسکن دو شهر جدید اطراف تهران که هم‌اکنون به‌عنوان پرتقاضاترین شهرهای حومه‌ای پایتخت برای خرید و اجاره مسکن شناخته می‌شوند، نشان می‌دهد، فعالیت سفته‌بازان ملکی در این شهرها که در ماه‌های قبل منجر به جهش قیمت و خروج اجباری بخش عمده‌ای از متقاضیان مصرفی از بازار مسکن این شهرها شد، هم‌اکنون شکل معکوس به خود گرفته است.

به این معنی که  در شرایطی که سفته‌بازان ملکی در ماه‌های گذشته در سمت تقاضای خرید واحدهای مسکونی شهرهای جدید پرند و پردیس قرار داشتند هم‌اکنون عمده این متقاضیان در سمت عرضه مسکن قرار گرفته‌اند.

راز آسمان پایتخت

این موضوع تحت تاثیر شروع فرآیند تخلیه حباب قیمتی در شهرهای جدید به دنبال سرایت اثر کاهش شدید تورم ماهانه ملکی در شهر تهران در ماه ریزش بازارها، خود را به شکل کاهش حدود ۱۰ تا بعضا بیش از ۲۰ درصدی قیمت‌های قطعی و پیشنهادی فروش واحدهای مسکن مهر و آپارتمان‌های شخصی ساز پرند و پردیس نشان داده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سقوط قیمت مسکن در پردیس و پرند

  1. Sara گفته:

    سلام خسته نباشید
    کی قراره قیمت مسکن توو پردیس بیاد پایین؟؟🥺🥺
    من الان دنبال رهن و اجاره ام اما خونه های خیلی قدیمی و داغون توو هر فازی حداقل 100میلیون پیش میخواد 1تومن اجاره😔😔😔😔😔😔😔😔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز