سفر به یکی از خوش آب و هواترین مناطق کشور/ هتل های شهر دماوند چه امکانات و ویژگی هایی دارند؟

لست سکند

شهرستان دماوند یکی از مناطق خوش آب و هوای ایران که هر ساله افراد زیادی در فصل تابستان و روزهای گرم این فصل به این منطقه سفر دارند. در صورتی که مایل به تجربه خنکای منطقه دماوند در روزهای گرم تابستانی هستید، بهتر است رزرو هتل داشته باشید و سپس وسایل سفر را جمع کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، یکی از بهترین نواحی برای گذران فصل تابستان و در کل اوقات فراغت، منطقه دماوند است. مردم تهران و دیگر شهرهای اطراف دماوند، در تعطیلات آخر هفته معمولا به این منطقه سفر دارند و از آب و هوای بسیار خنک آن نهایت استفاده را می‌کنند. شب‌های دماوند در فصل تابستان به اندازه‌ای خنک است که معمولا مسافران این منطقه باید با خود لباس گرم داشته باشند. این منطقه کاملا کوهستانی است، از لحاظ تنوع جاذبه‌های طبیعی نیز جالب توجه به نظر می‌رسد. معمولا اشخاص زیادی که ساکن شهرهای بزرگ هستند و از دود و سروصداهای زیاد خسته شده‌اند، برای ادامه زندگی شهر دماوند را انتخاب می‌کنند. به همین دلیل طی سال‌های اخیر در این منطقه ساخت و سازهای زیادی صورت گرفته و جاذبه‌های انسانی زیادی ایجاد شده است که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. در صورتی که مایل به اقامت چند روزه در شهر زیبای دماوند هستید، برای رزرو هتل خود می‌توانید به وبسایت سفرانه مراجعه کنید.

هتل نمکی خورشید

یکی از ویژه‌ترین هتل‌های منطقه دماوند که در مزرعه گردشگری خورشید، 18 کیلومتری شهر دماوند، قرار گرفته، هتل نمکی خورشید است که تنها از 16 سوئیت تشکیل شده است. این هتل سال 1398 افتتاح شد. سوئیت‌های هتل نمکی خورشید 40 متری هستند و حداکثر برای چهار نفر ظرفیت دارند. ویو تمام سوئیت‌های این هتل به سمت کوه دماوند است و جالب به نظر می‌رسد. این هتل اولین هتل نمکی ایران و سومین هتل نمکی جهان است و از منظر امکانات اندکی با هتل‌های شناخته شده متفاوت است. هتل نمکی خورشید در یکی از روستاهای آرام دماوند قرار گرفته و برای افرادی که به سکوت و آرامش علاقه مند هستند بهترین گزینه محسوب می‌شود. افرادی که در این هتل اتاق رزرو می‌کنند ضمنا بهره مندی از فضای ساکت و آب و هوای زبانزد این منطقه می‌توانند از جاذبه‌های مزرعه گردشگری مانند استخر پرورش ماهی، اسطبل نگهداری حیوانات، زمین‌های ماسه‌ای و حوضچه‌های کودکان، پل کابلی و خرگوش خانه بازدید کنند. گذشته از این مورد از هتل نمکی خورشید تا پارک ملی دشت لار، غار رود افشان و پیست اسکی آبعلی فاصله زیادی نیست و مسافران با اتومبیل خود به راحتی می‌توانند به هر یک از این مناطق بروند و از فضای آن‌ها لذت ببرند.

راز آسمان پایتخت

رزرو هتل-کاماپرس

هتل آپارتمان زرین

اگر مسافری مایل به اقامت در داخل شهر دماوند باشد، هتل آپارتمان زرین برای وی گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این هتل آپارتمان دارای امکانات رفاهی کاملی است و با سوپرمارکت‌ها و مراکز خرید اصلی شهر دماوند فاصله چندانی ندارد. اتاق‌های این هتل آپارتمان 30 متری بوده و معمولا دارای دو تخت و امکانات رفاهی کافی هستند. ویو اتاق‌های هتل آپارتمان زرین یا کوهستان یا بافت شهری شهر دماوند است. این هتل آپارتمان یک رستوران مناسب دارد. هتل آپارتمان زرین آسانسور دارد تا مسافران کم توان به راحتی امکان رزرو اتاق در طبقه فوقانی این مجموعه را داشته باشند و برای برخورداری از ویو مناسب و مشاهده شهر از ارتفاع بیشتر دچار مشکل نشوند. هتل زرین پارکینگ مخصوص ندارد اما مسافران در صورت نیاز می‌توانند خودرو خود را جلوی درب پارک کرده و به نگهبان اطلاع بدهند تا از طریق دوربین مدار بسته وضعیت خودرو به صورت مداوم مورد رصد نگهبانی قرار بگیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز