سفر به کامبوج جزیره ای پررمز و راز در تور نوروز1402

لست سکند

کامبوج جزیره‌ای پررمز و راز و با آب و هوای استوایی این امکان را برای گردشگران در تمامی فصول امکان پذیر می‌کند. کامبوج کشوری جزیره‌ای که با طبیعت بکر و آثار تاریخ و فرهنگ غنی در جنوب شرقی آسیا قرار دارد که بعد از دهه‌ها جنگ و کشتار، به کمک صنعت گردشگری در حال گذار از فقر مطلق و قرار گرفتن در مسیر توسعه است.

تاریخ غنی، غذاهای لذیذ و خوشمزه و زندگی شبانه‌ پر شور و نشاط، این منطقه را به‌ جاذبه گردشگری تبدیل کرده است. کامبوج علاوه بر مساحت کم، جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی زیادی دارد که در جهان تک هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این کشور می‌تواند مقصد آن دسته از گردشگرانی باشد که یک کشور با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی کنار هم می‌خواهند. بنابراین اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید سفر به کامبوج با تور نوروز 1402 برایتان لذت‌بخش خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

در سفر به کامبوج کجاها را ببینیم؟

در سفر به کامبوج مکان‌هایی وجود دارند که دیدن آن‌ها جذابیت و اهمیت سفر شما را چندین برابر می‌کنند. این مکان‌ها شامل مکان‌های تاریخی، گردشگری، سیاحتی و… می‌شوند. با تور نوروز 1402 سلام پرواز به معرفی چند مکان مهم که بازدید از آن‌ها در سفر به کامبوج اهمیت بسیاری دارند را به‌طور مختصر معرفی کرده‌ایم.

انکگور وات

معبد انکگور وات بزرگ‌ترین بنای مذهبی دنیا در کامبوج با برج‌های سر به فلک ‌کشیده است که هوش را از سر گردشگران می‌برد. قدمت این بنای تاریخی و مذهبی به قرن دوازدهم باز می‌گردد، در نزدیکی شهر سیم ریپ قرار دارد و عظمت آن نمادی از کوه المپ است. این مجموعه یکی از عجیب‌ترین معابد دنیا به شمار می‌رود و مجموعه‌ای از رستوران‌ها را در بر دارد.

سواحل سیانوکویل

سواحل سیانوکویل، سواحلی با ماسه‌های سفید هستند که مجاورت آن‌ها با جزایر خالی از سکنه برای گردشگران امکان غواصی و تجربه خوردن غذاهای خوشمزه و متنوع را فراهم می‌آورد. سیانوکویل در منطقه کمپانگ سام قرار دارد و هتل‌های ساحلی دوست داشتنی منتظر گردشگران هستند. امروزه این سواحل منطقه‌ای بسیار دیدنی و جذاب هستند و درخشش زیادی دارند.

کامپوت

جاذبه دیدنی کامپوت جز پرطرفدارترین جاهای دیدنی کامبوج است که می‌توانید در آن از مناظر طبیعی، مزارع کشت فلفل، پارک ملی بوکور، روستای شناور کپ و آبشار پوپویل دیدن کنید. اگر عاشق بازدید از جاذبه‌های طبیعی و محیط‌های آرام هستید، موقع سفر به کامبوج دیدن از کامپوت را نیز در برنامه خود قرار دهید.

باغ پروانه‌ های بانتئی سری

باغ پروانه‌های بانتئی سری نیز جز جاذبه‌های محبوب گردشگران در شهر سیم ریپ هستند. شما در این باغ می‌توانید نظاره‌گر گونه‌های مختلف پروانه‌های کامبوجی باشید و در مورد آن‌ها اطلاعات خوبی کسب کنید. این باغ بزرگ‌ترین باغ پروانه سرپوشیده جنوب شرق آسیا است.

معبد پری ‌ور

معبد پری‌ور سازه‌ای است که 300 سال برای ساخت آن زمان صرف شده است. این سازه را در مرز تایلند و کامبوج بر فراز صخره‌ای از رشته کوه‌های دانگرک بنا کرده‌اند. در این معبد کوهستانی زیبا می‌توانید به تماشای سرزمین‌ کامبوج زیر پای خود و زیبایی‌های اطراف معبد بپردازید.

کراتی

کراتی به شهر دلفین‌های رودخانه‌ای شناخته می‌شود. آنچه این شهر را به یکی از جاهای دیدنی تماشایی کامبوج تبدیل می‌کند، گونه‌ای نادر از دلفین‌ها به نام دلفین‌های رودخانه‌ای است.  با سفر به این شهر کامبوج می‌توانید از نزدیک به تماشای این دلفین‌ها بنشینید. اگر اهل قایق سواری باشید، دقایقی را با یک قایق پارویی در رودخانه به‌سر ببرید.

تور نوروز 1402 کامبوج را با سلام پرواز تجربه کنید

برای تحقق سفری آسوده به کامبوج و برای تور نوروز 1402، ثبت‌نام در تورهای معتبر مهم است. تور کامبوج نوروز 1402 می‌تواند به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای شما تبدیل شود. آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان با بیش از یک دهه سابقه فعالیت خدمات ویژه‌ای را برای گردشگران در نظر گرفته است و می‌تواند خاطره‌ای به‌یادماندنی برای‌تان بسازد.

سلام پرواز تمام مجوزهای لازم برای برگزاری تورهای داخلی و خارجی را دارد. این آژانس مسافرتی، امکاناتی مانند صدور بلیت کلیه ایرلاین های داخلی و خارجی، فروش بلیت به صورت الکترونیکی، رزرو هتل های مختلف در داخل و خارج از کشور، انجام بیمه مسافرتی برای کلیه مقاصد دنیا با اعتبار مختلف، اخذ ویزای کلیه کشورهای مجاز برای گذرنامه ایرانی، انجام خدمات VIP و CIP در فرودگاه جهت مهمانان ویژه و اخذ ویزای ایران جهت مهمانان خارجی و انجام ترانسفر گروهی و انفرادی را به مشتریان ارائه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز