سفر به برزیل، سرزمین ناشناخته ها با تور نوروز1402

لست سکند

گردشگری برزیل بسیار قوی و پر جنب و جوش است که بازدید کنندگان بسیاری را از کشورهای مختلف جهان را به خود جذب می کند.

به گزارش کاماپرس، این روزها برزیل در حال تبدیل‌‌شدن به بستری مناسب برای توسعه شرکت‌های فعال در زمینه تکنولو‌ژی سفر است. مناظر طبیعی پارک‌های ملی، جنگل‌ های وسیع، استراحتگاه‌ها و هتل‌ ها تا سواحل شنی، آثار باستان‌ شناسی و مکان‌ های موجود در فهرست میراث جهانی یونسکو همگی از عواملی به شمار می‌روند که هر گردشگری را با تور برزیل سوی خود جذب می‌کند. همچنین باران‌های موسمی آمازون گردشگران را شگفت‌زده و غافلگیر می‌کند و تجربه حس‌های نابی را برای آنها امکان‌پذیر می‌سازد. در طول سال تورهای مختلفی در سطوح مختلف برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری آمازون برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

دلایل زیادی برای سفر به این کشور وجود دارد که در تور نوروز 1402 سلام پرواز نباید آن را از دست بدهید.

راز آسمان پایتخت

کوه شوگر لوف، ریودوژانیرو

کوه شوگر لوف که به قله کله قندی مشهور است با ارتفاع ۳۹۴ متر از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر ریودوژانیرو محسوب می‌شود. وقتی سوار تله‌کابین‌های معلق میان شوگر لوف و کوه مورو دا اورکا می‌شوید تمام شهر زیر پای شماست. تجربه تماشای مناظر طبیعی این منطقه و چشم‌انداز ۳۶۰ درجه‌ای به شهر لذتی به همراه دارد که در کمتر سفری میسر می‌شود.

آبشار ایگواسو

ایگواسو مجموعه آبشاری عظیم و باشکوه مابین کشور برزیل و آرژانتین است که از شگفتی‌های عظیم طبیعت در جهان و از جاهای دیدنی برزیل به شمار می‌آید.

پاراتی

شهر کوچک پاراتی با طبیعتی منحصربه‌فرد و برخورداری از بناهای دیدنی، مروارید گرانبهای برزیل محسوب می‌شود. این شهر در ۲۰۰ کیلومتری جنوب ریو واقع شده است و در قرن‌ها پیش عمده‌ترین صادرکننده طلا به اروپا بوده است.

ساحل کوپاکابانا، ریودوژانیرو

در فهرست معرفی جاهای دیدنی برزیل به ساحل کوپاکابانا می‌رسیم. این ساحل ماسه‌ای با طول چهار کیلومتر در مرکز شهر ریو قرار دارد. این مکان تفریحی بزرگ برای خود برزیلی‌ها نیز اهمیت زیادی دارد.

 سواحل ایالت پرنامبوکو

برزیل به کشور ساحلی شهرت دارد و یکی از اصلی‌ترین انگیزه‌های سفر به این کشور که بیش از ۷ هزار کیلومتر خط ساحلی در امتداد اقیانوس اطلس دارد، لذت بردن از سواحل بی‌مانند آن است.

پارک ایبیراپوئرا، سائوپائولو

سائوپائولو یکی از دیدنی‌ترین شهرهای برزیل است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود می‌بیند. پارک ایبیراپوئرا از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می‌شود.

 بونیتو

افراد ماجراجو برای دیدن جاذبه‌های طبیعی این منطقه همچون آبشارهای بزرگ، غارهای پرعظمت و غواصی در آب‌های غار بونیتو را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند. دوستداران طبیعت‌ در بونیتو که از خاص‌ترین جاهای دیدنی برزیل به شمار می‌آید، حس‌های نابی را تجربه می‌کنند.

مجسمه مسیح منجی، ریودوژانیرو برزیل

یکی از اصلی‌ترین نمادهای کشور برزیل در منابع گردشگری مجسمه مسیح منجی است. این مجسمه کم‌نظیر بر فراز شهر ریو و در بالای قله کورکووادو سکنی گزیده است و گویی تمام شهر را زیر نظر دارد.

موزه‌های هنری سائوپائولو برزیل

کامل‌ترین کلکسیون هنرهای غربی مشتمل بر آثاری از هنرمندان سبک رنسانس تا مدرن در این موزه‌ها ارائه شده است. ساختمان‌هایی که این موزه‌ها در آنها به فعالیت می‌پردازند به لحاظ معماری دارای اهمیت ویژه‌ای هستند. بیش از هزاران اثر هنری از هنرمندانی نظیر شاگال، پیکاسو، کاندینسکی، مودیلیانی، نقاشان بنام برزیلی، ادوارد مانه، ونگوگ، میرو و… در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

تور نوروز 1402 برزیل را با سلام پرواز تجربه کنید

تور برزیل نوروز 1402 می‌تواند به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای شما تبدیل شود. آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان با بیش از یک دهه سابقه فعالیت خدمات ویژه‌ای را برای گردشگران در نظر گرفته است و می‌تواند خاطره‌ای به‌یادماندنی برای‌تان بسازد.

سلام پرواز تمام مجوزهای لازم برای برگزاری تورهای داخلی و خارجی را دارد. این آژانس مسافرتی، امکاناتی مانند صدور بلیت کلیه ایرلاین های داخلی و خارجی، فروش بلیت به صورت الکترونیکی، رزرو هتل های مختلف در داخل و خارج از کشور، انجام بیمه مسافرتی برای کلیه مقاصد دنیا با اعتبار مختلف، اخذ ویزای کلیه کشورهای مجاز برای گذرنامه ایرانی، انجام خدمات VIP و CIP در فرودگاه جهت مهمانان ویژه و اخذ ویزای ایران جهت مهمانان خارجی و انجام ترانسفر گروهی و انفرادی را به مشتریان ارائه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز