سفر به اعماق یک شهر سبز و ساحلی؛ برای رزرو هتل در بابلسر چه باید کرد؟

رزرو هتل-بابلسر
تور لحظه آخری-کاماپرس

یکی از شهرهای زیبا و گردشگرپذیر مازندران، بابلسر است که از لحاظ تفریح و گردشگری قدمت زیادی دارد. بابلسر میان رشته کوه‌های البرز و در کناره دریای خزر قرار گرفته و دارای زمین‌های کشاورزی و شالیکاری زیادی است. به دلیل گردشگر پذیر بودن این منطقه هتل به راحتی در آن قابل رزرو نیست و احتمالا باید رزرو هتل قبل از شروع مسافرت انجام شود تا سفر به خوبی پیش برود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، بابلسر یک شهر ساحلی پرمسافر است که در بیشتر روزهای سال آب و هوایی معتدل و مرطوبی دارد. در روزهای گرم تابستان هوای این منطقه شرجی است اما با شروع شهریورماه و خنک شدن هوا، آب و هوای این منطقه نیز متعادل می‌شود و دوباره جمعیت کثیری از مسافران تابستانی به این منطقه سفر می‌کنند. بابلسر با پل معلق خود در بین گردشگران داخلی و خارجی شناخته شده است. این پل سال 1313 و قبل از شروع جنگ جهانی دوم توسط مهندسان آلمانی و سوئدی روی بابلرود ساخته شد و جزو اولین پل‌هایی است که امکان حرکت ماشین روی آن وجود دارد. علاوه بر این پل، بابلسر به دلیل داشتن جاذبه‌هایی اعم از منطقه ساحلی میرود، کرفون، پارک و اسکله قایقرانی گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این منطقه از لحاظ انواع خوراکی و غذا نیز زبانزد است و خیلی از گردشگران غذا و اقلیم به دلیل خوردن مرغ ترش، فسنجان، انارپیچ، کته کباب و میرزا قاسمی به این منطقه سفر می‌کنند.

با توجه به امکان افزایش مسافران تابستانی در بابلسر بهتر است رزرو هتل را انجام دهید و سپس به این منطقه سفر داشته باشید.

هتل میزبان پنج ستاره

یکی از هتل‌های مینیمال بابلسر، هتل میزبان پنج ستاره است که سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در فاصله 4 کیلومتری ساحل قرار گرفته و افراد در شرایط مطلوب آب و هوایی این امکان را دارند تا پیاده به سمت این منطقه حرکت کنند. چشم اندازهای این اتاق بسته به انتخاب مسافران یا به سمت رشته کوه‌های البرز و جنگل‌های پایین دست یا قله دماوند خواهد بود. این هتل حداقل 233 اتاق و سوئیت دارد و معلولانی که به این منطقه سفر می‌کنند با توجه به طراحی خاص این منطقه به راحتی امکان استفاده از امکانات رفاهی هتل میزبان را خواهند داشت. اتاق‌های یک تخته، دو تخته ویژه معلولان، سوئیت خانوادگی چهار تخته، سوئیت جونیور دو تخته، دو تخته لوکس، دو تخته پانوراما، کانکت چهار تخته، سوئیت کوئین دو تخته، سوئیت لوکس چهار تخته و در نهایت سوئیت پرزیدنت از جمله‌ اتاق‌های مجهز این هتل هستند.

راز آسمان پایتخت

هتل بابلسر-کاماپرس

هتل شوکا

یکی از هتل‌های اقتصادی بابلسر که در مرکز این شهر واقع شده، هتل شوکا نام دارد. این هتل دو ستاره دارای 16 اتاق با امکانات رفاهی مناسب بوده و یکی از هتل‌های قدیمی شهر بابلسر محسوب می‌شوند. شوکا اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته و به امکانات رفاهی مناسبی تجهیز شده است. افرادی که مایل به دیدار دوستان و همکاران خود در هتل شوکا هستند می‌توانند از رستوران و سالن صبحانه خوری این مجموعه استفاده کرده و با میل وعده غذایی مناسب، دیدار به یاد ماندنی را رقم بزنند. در صورتی که مشتریان به خدمات ویژه‌ای مانند فتوکپی و فکس احتیاج داشته باشند، داخل هتل شوکا امکانات لازم برای چنین کارهایی موجود بوده و انجام خواهد شد. گذشته از فتوکپی و فکس، این مجموعه فعالیت تبدیل ارز به صورت قانونی را انجام می‌دهد. ضمنا اتاق‌های این مجموعه دبل، یک تخته و دو تخته هستند. همچنین این مجموعه نیز به رستوران و کافی شاپ تجهیز شده است.

در صورت تمایل برای رزرو هر کدام از این هتل‌ها، وبسایت سفرانه به شما کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز