سفری جادویی به عجایب کشور هند

تور-هند
تور لحظه آخری-کاماپرس

هند سرزمینی مملو از جاذبه‌های تاریخی و شگفتی‌های طبیعی و مردمانی مهمان‌نواز هر ساله پذیرای بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی از سراسر دنیا است. از کاخ‌های سلطنتی گرفته تا تاج محل، کوه‌های پوشیده از برف کشمیر و زیبایی‌های تمام نشدنی کرالا، تنها برخی از جاذبه‌‌های هند هستند که احتمالا بسیاری از افراد با آن آشنایی دارند.

بستر فرهنگی و سنتی این سرزمین به قدری جذاب است که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده تا بیشتر با فرهنگ و تاریخ هند آشنا شوند.

به گزارش کاماپرس، هر ساله افراد بسیاری همراه با تور هند یا به صورت انفرادی به این سرزمین سفر می‌کنند و محو فرهنگ و جذابیت استثنایی این سرزمین افسانه‌ای می‌شوند. اگر شما هم قصد دارید به این سرزمین رنگارنگ سفر کنید، بهتر است هر چه زودتر چمدان خود را ببندید و راهی این کشور پرماجرا شوید.

در این گزارش جاذبه­های دیدنی در تور هند معرفی شده است.

تاج محل هند از عجایب هفتگانه جهان

تاج محل که امروزه به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جهان شناخته می‌شود، در طول سال میزبان بسیاری از بازدیدکنندگان از سراسر دنیا است. تاج محل را می‌توان یکی از متقارن‌ترین سازه‌های جهان دانست که هر چهار گوشه آن شبیه به یکدیگر ساخته شده و هر گردشگری را شگفت‌زده می‌کند.

راز آسمان پایتخت

ساخت این عمارت باشکوه پیشینه عمیقی دارد. شاه جهان، یکی از پادشاهان این سرزمین زمانی که همسر ایرانی خود یعنی ارجمند بانو را از دست داد، دستور داد به یاد او یک مقبره باشکوه بسازند. این بنای شکوهمند، تلفیقی از معماری ایرانی و اسلامی و هندی بوده و می‌توان آن را نمادی از عشق دانست.

تور-هند-کاماپرس

تجربه بهترین سافاری در پارک ملی رانتامبور

پارک ملی رانتامبور در زمین‌های سلطنتی استان راجستان، زیستگاه حیواناتی همچون ببر بنگال، آهوان، گرازهای وحشی، پلنگ، خرس، گوزن‌های یال‌دار، میمون‌ها و پرندگان رنگارنگ است. گردشگران می‌توانند همراه با تورهای خودروگردی و اسب سواری این منطقه یک سافاری مهیج را تجربه کنند و از فاصله‌ای نزدیک به تماشای این حیوانات در محیط زندگی‌شان بپردازند.

بهترین زمان سفر به این منطقه، ماه‌های ژوئن و اکتبر است، اما اگر با هدف تماشای ببرها می­خواهید از این پارک ملی دیدن کنید، ماه‌های مارس تا می بهترین زمان این کار است.

تور هند-کاماپرس

معبد باشکوه آکشاردام دهلی نو

معبد آکشاردام دهلی نو، یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین معابد جهان و بزرگترین معبد هندوهای جهان است. این معبد نمادی از تاریخ، فرهنگ و تمدن و باورهای دیرینه مردم این سرزمین است. مجموعه آکشاردام دارای بخش‌های مختلفی همچون گردشگری فرهنگی با قایق، بازدید از گالری هنری و پخش فیلم بوده که افراد را با فرهنگ و تاریخ مردم هند آشنا می‌کند.

همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند در باغ‌های سرسبز اطراف معبد، در فضایی آرام و به دور از هیاهو به استراحت و عکاسی از مناظر اطراف بپردازند. آبنمای موزیکال محوطه این بنا از دیگر جاذبه‌های آن است که می‌توان در میان شب به تماشای رقص نور و موسیقی نشست و تاریخ چند هزار ساله این مرز و بوم را تماشا کرد.

تور هند-کاماپرس

کشمیر؛ بهشت زیبای هندوستان

کشمیر، ایالتی در شمال غربی هندوستان در میان رشته کوه‌های هیمالیا قرار گرفته و چشم‌اندازی از یک منظره فوق‌العاده را در مقابل چشم قرار می‌دهد و تنها با تماشای آن از فاصله نزدیک می‌توان به زیبایی تمام نشدنی آن پی برد. در ادامه تعدادی از جاذبه­های گردشگری کشمیر معرفی شده است.

دریاچه دال: دریاچه دال از زیباترین جاذبه‌های کشمیر است که علاقه‌مندان به طبیعت، آن را «ونیز هند» می‌نامند. از جذابیت‌های گردشگری دریاچه دال کشمیر، خرید در میان آب‌های آرام و فیروزه‌ای رنگ آن است. بازار شناور کشمیر همچون بازار شناور تایلند، دارای انواع مواد غذایی و سوغاتی‌های رنگارنگ بوده که لذت خرید کردن از این منطقه را دو چندان کرده است.

دره کشمیر: این دره از تماشایی‌ترین مناظر طبیعی هند است. با پرواز همراه با پاراگلایدر روی این مناطق سبز، می‌توانید بهشت واقعی را به چشم خود ببینید.

تور-هند-کاماپرس

زیباترین سواحل هند در گوا

اگر می‌خواهید در برنامه سفر به هند با فرزندان و خانواده خود از یک مقصد ساحلی دیدن کنید، بهترین مکان برای گردش در ساحل و تفریحات آبی، بازدید از سواحل شنی سفید رنگ «گوا» و آب‌های شفاف و آرام اقیانوس هند است.

ساحل آگواندا یکی از مشهورترین سواحل گوا بوده که همیشه ساکت و خلوت است. اگر شما هم آرامش و تنهایی را ترجیح می‌دهید، این ساحل می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. می‌توانید با اجاره کلبه‌های چوبی این ساحل، از سکوت و آب و هوای بی‌نظیر آن لذت ببرید.

ساحل آرامبول در قسمت شمالی گوا قرار گرفته و به عنوان یکی از بهترین سواحل این منطقه شناخته شده است. در ساحل آرامبول می‌توانید به انواع مدیتیشن، یوگا، ریکی و تای‌چی و تفریحات آبی مختلف بپردازید. در هنگام شب نیز ساحل آرامبول مملو از نوازندگان موسیقی و اجراهای زنده است که می‌تواند لحظاتی شیرین و ماندگار را برای گردشگران رقم بزند.

ساحل پالوام یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین سواحل هلالی شکل گوا است که در میان درختان نخل و شن‌های سفید نرم ساحلی محصور شده است. برای اقامت در ساحل پالوم می‌توانید کلبه‌ای اجاره کنید و از تفریحات آبی متنوع همچون قایق‌سواری، شنا و ماهیگیری لذت ببرید.

تور هند-کاماپرس

رزرو تور هند با “علاءالدین تراول”

درصورت علاقه‌مندی به سفر به هند و سایر تورهای خارجی می‌توانید با مراجعه به قسمت تورهای خارجی علاءالدین تراول، تور مورد نظر خود را بیابید. همچنین میتوانید برای رزرو بهترین تورهای خارجی و رزرو لوکس‌ترین هتل‌های این کشور از کارشناسان مجرب آژانس گردشگری علاءالدین یاری بجویید. برای اطلاع از خدمات و ویژگی‌های متنوع این مجموعه به وبسایت علاءالدین تراول مراجعه کنید یا با شماره تلفن 02174495 تماس بگیرید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : علاءالدین تراول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز