سریع ‌ترین ماشین ‌های بی ام و در جهان

بی ام و-کاماپرس

خودرو‌های بی ام و به صورت استثنایی و منحصربه‌فرد تولید می‌شود. این ماشین‌ها علاوه بر ظاهر لوکس و برخورداری از ایمنی مطلوب، سرعت بالایی هم دارند. البته این قاعده شامل همه محصولات بی ام نمی‌شود. عده‌ای بر این باورند که بی ام و اخیرا تمرکز خود را از تولید ماشین‌های چابک و سریع و قدرتمند، به تولید محصولات با ظاهر لوکس‌تر و با معیارهای حفاظت از محیط زیست تغییر داده است؛ با این وجود خودروهای بی ام و همچنان جزو سریع‌ترین و محبوب‌ترین ماشین‌ها در سراسر دنیا هستند. قدرت و کیفیت ساخت این ماشین‌ها از عواملی است که رانندگان را از تعمیرات بی ام و بی‌نیاز می‌کند و تجربه استثنایی از رانندگی برای صاحبان آن رقم می‌زند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج مدل از سریع‌ترین محصولات بی ام و موجود در جهان پرداخته است.

بی ام و M3 Competition xDrive Sedan

زمانی که سری 3 G80 سدان و سری 4 G82 کوپه بی ام و در سال 2020 معرفی شدند، هیچ‌کس نمی‌توانست عملکرد این خودروها را زیر سوال ببرد؛ همان‌طور که انتظار می‌رود محصولات سری M عملکرد پرقدرتی با 473 اسب بخار ارائه ‌دهند.

مدل‌های Competition سری M3 با تولید 503 اسب بخار دارای گشتاور 479 پوند بر فوت است. تکامل نهایی مدل‌های xDrive Competition با وجود اینکه از همتایان RWD خود 100 پوند سنگین‌تر هستند، به دلیل داشتن سیستم چهار چرخ متحرک، عملکرد بهتری دارند. بر اساس ادعای بی ام و، این مدل می‌تواند در عرض 3.4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 50 مایل بر ساعت برسد. با این حال عده‌ای از منتقدان معتقدند که این آمار محافظه‌کارانه بوده و زمان‌ کمتر از سه ثانیه نیز برای رسیدن به این سرعت ثبت شده است.

خودرو بی ام و-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بی ام و M4 GTS

شرکت بی ام و با تولید رسمی 700 دستگاه M4 GTS غوغای زیادی در صنعت خودروسازی ایجاد کرد. علت سرعت بالای این ماشین در وزن کم آن خلاصه می‌شود و می‌توان گفت مشخصات این خودرو شبیه به قدرت و وزن یک اتومبیل مسابقه است. موتور سه لیتری و شش سیلندری سری M3 و M4 بهینه‌سازی شده است و 493 اسب بخار قدرت و 443 پوند گشتاور دارد.

بی ام و 2021 M5 Competition

بی ام و سری M5 برای اولین بار در سال 1983 عرضه شد و یکی از اصلی‌ترین خودرو‌های سری M شرکت بی ام و محسوب می‌شود. این خودرو از زمانی که رونمایی شد، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای ماشین‌دوستان تبدیل شد.

در حال حاضر بعد از سال‌ها توسعه و ارتقا، نسل ششم M5 همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این مدل، یک ماشین کاملا جدید نیست، بلکه یک فیس لیفت میانسال است که ظاهر بی ام و سری F دهه 90 را تغییر داده است. این بازنگری‌ها شامل تغییر شکل جلوپنجره، نصب سپرهای جلو و عقب تیزتر و طراحی چراغ‌های جلو و عقب است. در این خودرو، توربو شارژر دو قلوی 4.4 لیتری به گیربکس هشت سرعته متصل شده است. در تست سرعت، این خودرو می‌تواند 617 اسب بخار قدرت و 553 پوند فوت گشتاور تولید کند و در نتیجه سرعت خود را در 3.3 ثانیه به 60 مایل بر ساعت برساند. لازم به ذکر است که مدل 2021 M5 Competition بی ام و 0.3 ثانیه سریع‌تر از مدل M5 استاندارد است.

خودرو بی ام و-کاماپرس

بی ام و 2022 M8 Competition

این خودرو ابتدا در سال 2019 عرضه شد که یکی از سریع‌ترین محصولات تولیدی بی ام و بوده و همانند M5، نیرو را به همه چرخ‌ها منتقل می‌کند و عملکرد خارق‌العاده‌ای از خود به نمایش می‌گذارد. موتور این خودرو 617 اسب بخار قدرت و 553 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که M8 اتومبیل بسیار سریعی باشد و فقط در عرض سه ثانیه از حالت سکون به سرعت 60 مایل بر ساعت برسد.

بی ام و 2022 M5 CS

این سری از محصولات بی ام و از سال 2022 به بعد به عنوان قدرتمندترین و سریع‌ترین ماشین بی ام و شناخته می‌شود که دارای یک موتور 4.4 لیتری V8 با توربوشارژ دوقلو است. این خودرو می‌تواند 635 اسب بخار قدرت و 553 پوند فوت گشتاور تولید ‌کند. این مدل به دلیل استفاده از فیبر کربن در کاپوت، بدنه آینه‌ها و دفیوزر عقب، 256 پوند سبک‌تر از مدل M Competition است. این اتومبیل سریع قادر است در 2.9 ثانیه، سرعت خود را از صفر به 60 مایل بر ساعت برساند.

خودرو بی ام و-کاماپرس

تعمیرات بی ام و در “عارفیان سرویس”

کمیاب بودن خودروهای لوکس در ایران و نایاب بودن قطعات جانبی آن‌ها باعث می‌شود که تعمیرات بی ام و برای افراد دشوار باشد. عارفیان سرویس دارای افراد متخصص و کاربلد در زمینه تعمیرات بی ام و است که خدمات مکانیکی، برق و الکترونیک را در محل ارائه می‌کند. همچنین این مجموعه قعطعات یدکی و لوازم برقی و موتوری بی ام و و سایر خودروهای لوکس را از دوبی وارد می‌کند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از عارفیان سرویس می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس /https://arefiyanservice.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : عارفیان سرویس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز