سریع ترین روش کارت به کارت چیست؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک مرکزی از چند سال گذشته امکانی را فراهم آورده تا افراد بدون مراجعه به بانک یا باجه‌های بانکی تا یک سقف مشخصی از کارت خود به کارت دیگران پول انتقال دهند. این روزها تنوع اپلیکیشن‌ها و اینترنت بانک‌ها در حال گسترش هستند، بنابراین شناختن سریع‌ترین روش کارت به کارت مفید است.

به گزارش کاماپرس به نقل از دیجی پی، کارت به کارت آنلاین با موبایل و تلفن‌های همراه دارای سیستم عامل اندروید ساده و کارآمد است. تنها لازم است موبایل یا سیستم کامپیوتری به اینترنت متصل شود، بعد از آن باید یک اپلیکیشن مناسب کارت به کارت را دانلود کنید و سپس عملیات انتقال وجه را انجام دهید. یکی از اپلیکیشن‌های مناسب برای کارت به کارت که سرعت مناسبی دارد، دیجی پی است.

کمترین زمان کارت به کارت با دیجی پی

میانگین کارت به کارت با اپلیکیشن دیجی پی 20 ثانیه است. افرادی که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند امکان ذخیره شماره کارت‌های استفاده شده را دارند. دیجی پی امکان کارت به کارت از مبدا بیش از 20 بانک کشور را فراهم کرده است.

افرادی باید ابتدا اپلیکیشن دیجی پی را نصب کنند و سپس به بخش کارت به کارت در سمت چپ صفحه اصلی وارد شوند. حال برای انجام عملیات کارت به کارت باید شماره کارت مبدا درج و گزینه استعلام انتخاب شود. در صورتی که قبلا اطلاعات کارت ثبت شده باشد، اطلاعات آن در بخش کارت‌های من وجود دارد. در صورتی که گزینه اطلاعات کارت مبدا مورد تایید باشد، نوبت به وارد کردن اطلاعات کارت مقصد می‌رسد. در صورت مورد تایید بودن اطلاعات کارت مقصد باید گزینه تایید و ادامه انتخاب شود. افراد در این مرحله می‌توانند لیست کارت‌های مقصد را فعال کرده و برای انتقال وجه در دفعات بعدی بدون وارد کردن شماره، اقدام کنند. بعد از انتقال وجه و در مرحله پایانی رسید شامل کد رهگیری، زمان و تاریخ انجام تراکنش برای کاربران نمایش داده خواهد شد.

کارت به کارت-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

نکاتی درباره کارت به کارت کردن با دیجی پی

لازم به ذکر است که افراد برای کارت به کارت مبالغ پایین صد هزار تومان امکان استفاده از رمز دوم ایستا را دارند. ولی برای مبلغ بالای صد هزار تومان باید رمز دوم پویا دریافت کنند.

لیست بانک‌هایی که برای کارت به کارت به عنوان مبدا پشتیبانی می‌شوند درون اپلیکیشن قابل مشاهده است. افراد باید دقت داشته باشند که حتما برای این عملیات باید مشتری یکی از این بانک‌ها باشند.

سقف کارت به کارت به اپلکیشن دیجی پی مرتبط نیست و محدودیت آن به واسطه پایانه‌های بانکی تعیین می‌شود. ضمنا کارمزد کارت به کارت توسط شبکه شتاب کسر می‌شود و مبلغ آن به میزان انتقال داده شده بستگی دارد. در کل کارمزد کارت به کارت از 500 تومان شروع می‌شود و با افزایش مبلغ بیشتر خواهد شد.

افرادی که قصد استفاده از این خدمت دیجی پی را دارند می‌توانند به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و اپلیکیشن آن را دانلود کنند. کاربران در صورت بروز مشکل در استفاده از این خدمت می‌توانند از کارشناسان خبره دیجی پی کمک بگیرند. کارشناسان به تمامی سوالات مشتریان پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی پی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز