سریع ترین روش مهاجرت به آلمان و اتریش

سریعترین-روش-مهاجرت-کاماپرس

امروزه بسیاری از افراد از طریق کار، تحصیل، ازدواج، سرمایه‌گذاری، خرید ملک و امثال آن به کشورهای دیگر مهاجرت می‌کنند. به طور کلی، روش‌های مهاجرتی براساس شرایط هر شخص متفاوت بوده و افراد باید با در نظر گرفتن شرایط خود، بهترین روش را انتخاب کنند.

از جمله سریع‌ترین روش‌های مهاجرتی که امروزه درمیان بسیاری از افراد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، می‌توان به روش تمکن مالی و کارآموزی اشاره کرد.

کاماپرس در این گزارش، سریع‌ترین روش‌های مهاجرت را بررسی کرده است.

آوسبیلدونگ چیست؟

دوره آوسبیلدونگ به دوره‌های فنی و حرفه‌ای یا کارآموزی گفته می‌شود که افراد با شرکت در آن به صورت تئوری و عملی، حرفه‌ای که به آن علاقه‌مند هستند را فرا می‌گیرند و سپس با گواهی آن می‌توانند در کشورهای دیگر مشغول به کار شوند.

دوره‌های آوسبیلدونگ براساس رشته و حرفه‌ای که در حال یادگیری آن هستید، حدود شش تا هشت ماه طول خواهد کشید. این دوره‌های آموزشی در آلمان بسیار شناخته شده و محبوب بوده و مناسب اشخاصی است که فاقد مدرک دانشگاهی بوده یا علاقه‌ای به تحصیل در دانشگاه ندارند و ترجیخ می‌دهند به سرعت به عنوان یک متخصص وارد بازار کار شوند.

راز آسمان پایتخت

مهاجرت به آلمان-کاماپرس

هزینه‌­های آوسبیلدونگ آلمان

از دیگر مسائلی که همواره برای متقاضیان تحصیل و کار در خارج از کشور حائز اهمیت بوده، شهریه دانشگاه‌ها و هزینه زندگی در کشور مقصد است. هزینه زندگی در آلمان نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی پایین‌تر بوده و هزینه شهریه دوره‌های آوسبیلدونک آلمان نیز به صورت کامل توسط شرکت کارفرما که با فرد قرارداد دارد، پرداخت می‌شود؛ بنابراین کارآموزان در طول دوره کارآموزی نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای این دوره‌ها نخواهند داشت.

شرایط پذیرش برای دریافت ویزا آوسبیلدونگ آلمان

از اصلی‌ترین شرایط پذیرش در دوره‌های کارآموزی آلمان یا همان آوسبیلدونگ، داشتن مدرک دیپلم یا مدرک زبان آلمانی سطح B1 است. داشتن مدرک زبان آلمانی در سطح بالاتر و معدل بالای 18 به نوعی امتیاز محسوب می‌شود و فرآیند پذیرش دوره آوسبیلدونگ را سریع­تر می­کند. همچنین شرایط سنی پذیرش این دوره‌ها بین 18 تا 30 سال است، اما متقاضیان رشته پرستاری می‌توانند تا سن 40 سالگی هم برای دوره‌های آوسبیلدونگ درخواست دهند.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا آوسبیلدونگ آلمان

متقاضیان دوره‌های کارآموزی آلمان باید مدارکی همچون ترجمه مدارک تحصیلی از دیپلم 12 ساله به همراه ریز نمرات، پاسپورت معتبر، فرم پذیرش تحصیلی، مدرک زبان آلمانی، ترجمه شناسنامه، نامه تمکن مالی، بیمه نامه و فرم‌های مربوط به ویزا را آماده داشته باشند.

دوره-آوسبیلدونگ-آلمان

حقوق دریافتی در دوره آوسبیلدونگ آلمان

حقوق‌های دریافتی افراد در این دوره‌ها براساس رشته هر فرد متفاوت است، اما به طور کلی کارآموزان حقوقی بین 600 تا 1400 یورو دریافت خواهند کرد. همچنین کارآموزان قادر خواهند بود 20 ساعت در هفته در طول دوره کارآموزی مشغول به کار شوند.

لیست برخی از رشته های دوره آوسبیلدونگ آلمان

مواردی که در ادامه به آنها اشاره می­شود، تنها برخی از رشته‌های دوره کارآموزی آلمان بوده و این دوره‌ها تقریبا حدود 340 رشته و حرفه را در بر می‌گیرد.

 

دستیار پزشک مهندسی آی‌تی دستیار دندانپزشک فیزیوتراپی
فروشندگی مکانیک صنعتی پرستاری بینایی سنجی
آرایشگری مکانیک خودرو مهندس برق صنایع غذایی

سریع ترین راه مهاجرت به اتریش از طریق تمکن مالی

اقامت تمکن مالی اتریش نیز یکی از محبوب‌ترین و سریع‌ترین روش‌هایی است که افراد می‌توانند در مدت کوتاهی اقامت این کشور را دریافت کنند. البته برای دریافت اقامت اتریش با این روش به سرمایه و درآمد مکفی نیاز است. به طور کلی، کشور اتریش هر ساله به 400 تا 500 نفر این نوع از اقامت اهدا می‌کند.

از شرایط دریافت اقامت تمکن مالی اتریش می‌توان به وجود 15 هزار یورو در حساب بانکی برای هر فرد، داشتن درآمد ماهانه 2000 تا 3000 یورو از منبعی خارج از اتریش و اجاره ملک جهت سکونت در این کشور اشاره کرد. در واقع متقاضیان باید به اداره مهاجرت اتریش اثبات کنند که می‌توانند به خوبی هزینه زندگی خود و خانواده‌شان را در کشور اتریش تامین کنند و برای تامین منابع مالی نیاز به کار در اتریش نخواهند داشت، زیرا افرادی که از طریق تمکن مالی اقامت این کشور را اخذ می‌کنند، اجازه کار در اتریش ندارند و باید ثابت کنند که منابع مالی آنان از خارج از اتریش تامین می‌شود.

اخذ اقامت و تابعیت دائم اتریش از طریق تمکن مالی

به متقاضیان اقامت از طریق تمکن مالی، در ابتدا اقامت یک ساله داده می­شود که این اقامت هر سال قابل تمدید بوده و متقاضیان باید سه ماه قبل از اتمام زمان اقامت، برای تمدید آن درخواست دهند. همچنین آنان قادر خواهند بود که پس از پایان سال پنجم از اقامت خود و در صورت داشتن شرایط لازم، برای اقامت دائم این کشور درخواست دهند. آنان می‌توانند پس از سال ششم از اقامت خود نیز برای اخذ تابعیت اتریش اقدام کنند.

مهاجرت سریع به آلمان و اتریش همراه با الو ویزا

الو ویزا یکی از معتبرترین موسسه‌های مهاجرتی و بین‌المللی با بیش از 25 سال سابقه بوده که در زمینه‌های مختلفی همچون اعزام نیروی کار و دریافت اقامت کشورهای دیگر فعالیت می‌کند. افرادی که به دنبال مهاجرت از طریق تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری و سایر روش­ها به کشورهای اروپایی و حوزه اسکاندیناوی هستند، می‌توانند از کارشناسان مجرب و ماهر مجموعه الو ویزا راهنمایی‌های لازم را کسب کنند.

متقاضیان مهاجرت به اتریش و آلمان می‌توانند با مراجعه به وبسایت www.elovisa.ir با خدمات و ویژگی‌های متنوع این مجموعه آشنا شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : الوویزا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز