سریال سقوط چند قسمت است؟ عاشقانه ای سیاسی – امنیتی با بازی حمید فرخ نژاد

سقوط حمید فرخ نژاد

سریال سقوط که پس از حاشیه‌های مربوط به حمید فرخ‌نژاد در خطر توقیف قرار گرفته بود، در سکوت خبری پخش شد.

به گزارش کاماپرس، فیلیمو که این مینی‌سریال را تولید کرده همان‌طور که در سکوت خبری و بدون انتشار حتی یک عکس، این سریال را ساخت، پس از رایزنی‌های فراوان موفق شد مجوز نمایش آن را نیز بدون هیچ تبلیغاتی در محیط شهری یا فضای مجازی دریافت کند.

سقوط یک مینی‌سریال 9 قسمتی است که نمایش آن از روز 15 دی‌ماه آغاز شد و ساعت 8 صبح هر چهارشنبه در فیلیمو نمایش داده می‌شود.

این سریال یک عاشقانۀ سیاسی و جاسوسی است که داستان اصلی آن بر اسارت یک دختر ایرانی به نام آیسان متمرکز است. نقش آیسان را الناز ملک به عنوان یک هنرپیشه جدید و جویای نام بازی می‌کند. حمید فرخ‌نژاد، عباس جمشیدی‌فر، امین مبری، وحید آقاپور، سجاد بابایی و ابتسام بغلاتی سایر بازیگران این سریال هستند.

در اولین قسمت این سریال که 84 دقیقه است، آیسان و ژکان برای ماه عسل به ترکیه سفر می‌کنند. در این قسمت حمید فرخ نژاد حضور ندارد. ابتدای این سریال، تیتراژ ندارد و تنها به ذکر نام سریال و کارگردان‌ش اشاره می‌شود. اکثر بازیگران و عوامل این سریال پیش از این سابقه همکاری با محمدحسین مهدویان داشته‌اند. او که پیش از این در فیلم لاتاری با حمید فرخ‌نژاد همکاری داشت، در این سریال به عنوان مشاور کارگردان حضور دارد.

آریاک سفر

سریال سقوط

محمدرضا منصوری که در فیلم شیشلیک محمدحسین مهدویان تهیه‌کننده بود، در این سریال نیز در قامت تهیه‌کننده ظاهر شده است. اعظم بهروز، فیلمنامه سریال را براساس طرحی از بهجت شریف نوشته است. هادی بهروز و هادی ساعد محکم نیز مدیر فیلم‌برداری و مدیر صدابرداری سریال هستند.

کارگردانی این سریال پرحاشیه که زیر سایه توقیف قرار داشت برعهده سجاد پهلوان‌زاده بوده است. او نیز یکی دیگر از عوامل فیلم‌ها و سریال‌های قبلی محمدحسین مهدویان بوده است. پهلوان‌زاده پیش از این به عنوان تدوینگر در سینمای ایران فعالیت می‌کرده است. سریال زخم کاری، فیلم‌های سینمای ماجرای نیمروز، ایستاده در غبار و لاتاری از جمله همکاری‌های مشترک پهلوان‌زاده و مهدویان بوده است.

سریال سقوط در حالی از روز گذشته پخش شد که در آخرین روزهای آذرماه، سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تولید این سریال بدون انجام فرآیندهای قانونی تولید شده و به همین جهت تولیدکنندگان سریال دچار تخلف شده‌اند.

دانلود سریال سقوط

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “سریال سقوط چند قسمت است؟ عاشقانه ای سیاسی – امنیتی با بازی حمید فرخ نژاد

  1. رها گفته:

    فیلم بسیار قشنگیه بعد از مدتها ی سریال قشنگ ساختن همه عالی بازی کردن بخصوص آیسان👌👌👌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز