سقوط ایران در رده بندی جهانی سرعت اینترنت

تور لحظه آخری-کاماپرس

در رده‌بندی جهانی سرعت اینترنت موبایل ایران  2 پله و اینترنت ثابت 3 پله سقوط داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن‌آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از مهر، طبق جدیدترین گزارش وب سایت اسپید تست سرعت اینترنت موبایل جهان در یازدهمین ماه 2022 برابر با 33.97 مگابایت بر ثانیه و اینترنت ثابت برابر با 74.54 مگابایت ثانیه بوده در حالی‌که طبق بررسی انجام شده در اکتبر 2022 اینترنت موبایل 33.43 مگابایت برثانیه و اینترنت ثابت جهان 72.40 مگابایت بر ثانیه سرعت داشته است.

بررسی انجام شده نشان می‌دهد که سرعت اینترنت موبایل ایران در نوامبر 2022 میلادی 40.97 مگابایت برثانیه بوده که نشانگر 2 پله سقوط آن و قرار گیری در رده 48 است. همچنین سرعت اینترنت ثابت ایران نیز در یازدهمین ماه میلادی 2022 برابر با 11.62 مگابایت بر ثانیه بوده که با سه پله سقوط همراه شده و در رده 144 قرار گرفته است.

راز آسمان پایتخت

وضعیت اینترنت جهان چگونه است؟

طبق بررسی صورت گرفته در نوامبر 2022، اینترنت موبایل قطر با دو پله رشد در رده نخست قرار گرفته و امارات متحده عربی همچنین نروژ در رده‌های بعدی قرار دارند.

کره جنوبی با حدود سرعت اینترنت موبایل 118.76 مگابایت در رتبه بعدی و پس از آن دانمارک همچنین چین قرار گرفته‌اند که دانمارک در این رده‌بندی با دو پله رشد و چین با یک پله سقوط همراه بوده است.

گفتنی است که شیلی در بررسی صورت گرفته سریع‌ترین اینترنت ثابت جهان را دارد که پس از آن چین قرار گرفته است. سنگاپور نیز با میانه سرعت 214.23 در رده سوم اینترنت پرسرعت جهان قرار گرفته که پس از آن تایلند قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز