سایپا محصولاتش را گران ‌تر کرد؛ کوئیک پلاس اتوماتیک 288 میلیون شد

محصولات سایپا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یک هفته پس از آغاز طرح فروش فوق‌العاده محصولات سایپا، این شرکت محصولاتش را گران‌تر روانه بازار می‌کند. همه کسانی که پیش از این کوییک پلاس اتوماتیک ثبت‌نام کرده بودند در نام‌نویسی امروز با افزایش قیمت و مبلغ پیش‌پرداخت مواجه شده‌اند. گروه خودرو سازی سایپا در پاسخ به این تغییر قیمت‌ها اعلام کرده که مجوز افزایش قیمت محصولاتش را دریافت کرده است و افزایش قیمت‌های پیش‌رو هم به همین دلیل رخ داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سایپا هفته پیش طرح فروش ویژه دو محصول کوییک و کوییک R ویژه متقاضیان عادی و مادران را کلید زده بود. حالا این گروه خودروسازی قصد دارد از ابتدای این هفته  چهار محصول دیگرش را در قالب پیش‌فروش یکساله برای همین گروه از متقاضیان عرضه کند. این چهار محصول شامل شاهین، ساینا S  اتوماتیک، ساینا S دوگانه‌سوز اتوماتیک و وانت ۱۵۱ می‌شوند. با این حال تغییراتی در شرایط فروش خودروهای سایپا نسبت به آبان ماه ایجاد شده است.

برای نمونه همه متقاضیانی که آبان ماه برای خرید وانت ۱۵۱ نام‌نویسی کرده بودند مبلغ ۸۰ میلیون و ۳۷۲ هزار تومان را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب سایپا واریز کرده بودند. اما از صبح امروز شنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ برای پیش‌پرداخت این وانت‌ها باید مبلغ  ۸۴ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان واریز کنید. این تنها مبلغ پیش‌پرداخت نیست که تغییر کرده است. قیمت کلی محصولات هم دستخوش تغییراتی شده است.

راز آسمان پایتخت

برای اینکه بدانیم میزان تغییرات قیمت محصولات سایپا چقدر بوده باید آنها را با آخرین پیش‌فروش محصولات این شرکت در آبان ۱۴۰۱ مقایسه کنیم. در آبان گذشته وانت ۱۵۱ با قیمت ۱۶۰ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان و کوییک پلاس اتوماتیک با قیمت ۲۷۸ میلیون و ۴۰ هزار تومان عرضه شده بودند؛ حال در طرح فروش فوق‌العاده که از امروز آغاز شده، این دو محصول به‌ترتیب با قیمت‌های ۱۶۹ میلیون و ۸۷۱ هزار تومان (وانت ۱۵۱) و ۲۸۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان (کوییک پلاس اتوماتیک) عرضه شده‌اند.

این افزایش قیمت محصولات سایپا موجب شده تا برخی علت را جست‌وجو کنند. شرکت سایپا در پاسخ به چرایی این افزایش قیمت‌ها مدعی شده که مجوزهای لازم برای این کار را دریافت کرده است. سایپا مدعی است طبق قانون افزایش قیمت مصوب تنها برای خودروهای سواری در نظر گرفته شده و به این ترتیب افزایش قیمت وانت‌ها را شامل نمی‌شود. به این ترتیب دست این خودروسازی در افزایش قیمت وانت‌ها باز است. همچنین در زمینه افزایش قیمت کوییک پلاس هم سایپا مجوزهای لازم را در این زمینه دریافت کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز