ساید دست دوم سامسونگ چند است؟

خرید کالای دست دوم، تا مدتی پیش، چندان به صرفه نبود؛ چراکه معمولا کالاهای دست دوم عمر مفید خود را گذرانده‌اند و علاوه بر هزینه خرید، هزینه تعمیر و نگهداری نیز به مشتریان تحمیل می‌شد. اما اکنون، باتوجه به افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، بی‌کیفیتی کالاهای ارزان قیمت و همچنین عدم واردات کالاهای خارجی، بازار لوازم خانگی دست دوم داغ‌تر از همیشه شده است. به خصوص برای محصولات پرطرفداری مثل ساید دست دوم سامسونگ ، که هم ارزان‌تر از کالای نو است و هم از برخی لوازم خانگی آکبند، باکیفیت‌تر هستند.

به گزارش کاماپرس، در چند سال اخیر تمام محصولات به خصوص لوازم خانگی بزرگ، افزایش قیمت بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده است. اما همانطور که گفته شد، خرید کالاهای دست دوم، ممکن است هزینه‌های بیشتری روی دست مشتریان بگذارد. از همین رو، در ادامه این مطلب به نکاتی اشاره می‌شود که بهتر است هنگام خرید یخچال دست دوم و همینطور ساید دست دوم به آن‌ها توجه داشت.

مالک اولیه و دلیل فروش

در ابتدا باید دید چه کسی یخچال را می‌فروشد؛ اگر فروشنده آن همان مالک اصلی و اولیه آن باشد، اطلاعات بیشتری درباره نحوه کارکرد کالا در اختیار دارد و می‌توان سوالاتی را براساس تجربه کاربری‌اش از وی پرسید. همچنین دلیل فروش یخچال و ساید بای ساید می‌تواند دلیلی برای خرید آن نیز باشد. اگر فروشنده به دلیل خرابی قصد فروش یخچالش را باید از خرید آن دست کشید، اما گاهی دلیل فروش یخچال مهاجرت، اثاث‌کشی، بازسازی دکور و از این دست مسائل است که نشان می‌دهد کالای فروشی مشکل خاصی ندارد.

کیفیت فنی کالا

پس از شنیدن ایرادات و نواقص فنی از زبان فروشنده، باید وضعیت فنی آن بررسی نیز شود. نکاتی همچون سیستم خنک‌کننده، سیستم تهویه و درها اهمیت دارند. دمای داخلی یخچال معمولا باید 4 درجه و دمای داخلی فریزر باید -17 درجه باشد، این موضوع را با وصل کردن یخچال به برق می‌توان متوجه شد. سیستم تهویه نیز باید چک شود. همچنین بهتر است کاغذی لای درها گذاشت و آن‌ها را بست، اگر پس از بسته شدن در، کاغذ قابل بیرون کشیدن نباشد یعنی درها سالم هستند، اگر نه باید به سلامت آن‌ها شک کرد.

آریاک سفر

گارانتی و سال تولید

داشتن گارانتی یک ویژگی مثبت برای یخچال‌های کارکرده به شمار می‌رود، اما باید به سال تولید آن‌ها نیز توجه داشت. اگر یخچال‌ها برای بیش از 10 سال گذشته باشند، نه تنها گارانتی نخواهد داشت، که از تکنولوژی‌های قدیمی در آن‌ها استفاده شده و در نتیجه مصرف برق بالایی دارند.

در ادامه دو مدل ساید دست دوم سامسونگ معرفی خواهند شد که در بازار ایران پرطرفدار هستند؛

ساید بای ساید دست دوم سامسونگ مدل ROSSO

ساید بای ساید سامسونگ مدل روسو، یکی از یخچال‌های مشهور شرکت سامسونگ است که در دو سری روسو و روسو 2 تولید و عرضه شده است و اکنون مدل اول آن به رنگ نقره‌ای در بازار دست دوم موجود است. ساید دست دوم سامسونگ مدل Rosso به قیمت 60 میلیون تومان به فروش می‌رسد درحالی که ارزش نوی این کالا 74 میلیون تومان است.

یخچال‌فریزر سامسونگ ROSSO قابلیت CoolSelect Zone دارد که هم کمک می‌کند مواد غذایی دلخواه را در آن نگهداری و هم یکی از حالات سرمایش تعریف شده و متناسب با آن ماده را انتخاب کرد. این یخچال از کمپرسور اینورتر دیجیتال نیز بهره‌مند شده است و مصرف انرژی و صدای کمتری دارد.

سیستم «توئین کولینگ پلاس» دیگر مزیت این یخچال است. این خنک‌کننده دوگانه با تنظیم بهینه درجه دما، رطوبت را به میزان لازم نگه می‌دارد. فیلتر بوگیر دستگاه نیز در کنار این سیستم از نگرانی نگهداری مواد بودار مانند ماهی و سیر می‌کاهد.

از دیگر ویژگی‌های این یخچال می‌توان به بهره‌مندی از آبسردکن روی درب، چراغ‌های کم مصرف ال ای دی، دستگیره توکار زیبا و تعداد کافی طبقات اصلی و کشویی به صورت شیشه‌ای و ضد سرریز اشاره کرد. همچنین برای یخچال روسو، قسمت بار نیز تعبیه شده است که با استفاده از آن بدون باز کردن درب اصلی و اتلاف انرژی می‌توان نوشیدنی خنک نوشید.

ساید دست دوم سامسونگ مدل G26

محصولی دیگر از شرکت کره‌ای سامسونگ که به قیمت 69 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد، درحالی که قیمت آن در بازار دست دوم کمتر از نصف یعنی 30 میلیون تومان است.

ساید دست دوم سامسونگ مدل G26 هم به سیستم Twin Cooling Plus یا همان خنک‌کننده دوگانه مجهز شده است که در کنار خنک‌کردن، با رطوبت مناسب و تنظیمات جداگانه برای هرکدام از بخش‌های یخچال فریزر باعث ماندگاری بیشتر مواد غذایی می‌شود. این سیستم با کنترل رطوبت فریزر، به نگهداری مواد غذایی که ممکن طعم دیگر مواد را تحت تاثیر قرار دهند، کمک می‌کند.

همچنین محفظه میوه و سبزیجات این یخچال هم به «مویست فرش زون» یا رطوبت خودکار مجهز شده است که کیفیت اولیه این مواد را در مدت زمان طولانی‌تری حفظ می‌کند. در طبقات دیگر هم جریان برودتی یکنواختی وجود دارد.

از ویژگی‌های بارز این محصول استفاده از فناوری اسپیس مکس در طراحی بدنه آن است به طوری که بیشترین فضای داخلی فراهم شده است. همچنین روی در آن یک نمایشگر ال ای دی زیبا تعبیه شده است.

جی 26 کمپرسور اینورتر نیز دارد که باعث کاهش قابل توجه مصرف انرژی، کاهش استهلاک و در نهایت افزایش طول عمر دستگاه می‌شود. همچنین اینورتر از صدای تولیدی توسط دستگاه نیز می‌کاهد.

بهره‌مندی از آبسردکن و یخساز خودکار بیرونی نیز از دیگر ویژگی‌های جذاب این محصول سامسونگ است. گفتنی است که برای این یخچال، محفظه بار نیز طراحی شده است تا علاوه بر سهولت دسترسی به نوشیدنی‌ها، از اتلاف انرژی با هربار باز و بسته کردن درب یخچال بکاهد. . بهره‌مندی از لایه‌ی ضدباکتری Silver Nano، طبقات شیشه‌ای مقاوم و ضدسرریز، فیلتر آب و بوگیر قوی از دیگر مشخصات این دستگاه به شمار می‌روند.

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز