ساخت کویل مزیت و نقطه قوت شرکت آرتمن

تور لحظه آخری-کاماپرس

مدیر کارخانه شرکت کویل سازان آریا، تولید و ارایه داکت اسپلیت، کولرهای گازی و انواع فن کوئل‌ باکیفیت مطلوب را از تولیدات جدید مجموعه معرفی کرد.

به گزارش کاماپرس، جواد عباس زاده مدیر کارخانه شرکت کویل سازان آریا در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات، اظهار کرد: شرکت کویل سازان آریا با برند آرتمن تولیدکننده تجهیزات برودتی و تهویه مطبوع بوده و در نمایشگاه امسال با محصولاتی در زمینه تهویه، کولرگازی، داکت اسپلیت و فن کویل حضور دارد. البته تخصص اصلی این شرکت علاوه بر کویل و تهویه مطبوع، تولید محصولات سردخانه‌ای است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت شرکت آرتمن (کویل سازان آریا) با طراحی، ساخت و تامین تجهیزات و اجزای تبرید و اتاق‌های سرد صنعتی، گفت: در حال حاضر بیش از 100 نیرو در بخش تولید و فروش با این مجموعه همکاری می‌کنند.

وی تولید و ارایه داکت اسپلیت، کولرهای گازی و انواع فن کوئل‌ باکیفیت مطلوب را از تولیدات جدید مجموعه معرفی کرد و گفت: مزیت و نقطه قوت شرکت آرتمن ساخت کویل است، به عبارتی کویل به عنوان قلب تپنده و جزء اصلی دستگاه‌ها و تجهیزات صنعت تهویه مطبوع در این شرکت تولید شده و طی آن نیاز بسیاری از تولیدکنندگان تهویه مطبوع را تامین می‌کند.

راز آسمان پایتخت

وی همچنین با اشاره به ورود این مجموعه به ساخت کولر گازی و داکت اسپلیت، توضیح داد: البته قطعات و تجهیزات آن از برند چینی TCL تهیه شده و در کارخانه آرتمن مونتاژ می‌شود.

عباس زاده از صادرات کویل به ارمنستان و تاجیکستان خبر داد و گفت: تمرکز بر تولید محصولات کم مصرف جزو اولویت‌های ما محسوب می‌شود.  در همین راستا برای کولرهای گازی استاندارد گرید A و گواهینامه سازمان صنعت و معدن را اخذ کرده‌ایم.

وی به برنامه شرکت برای توسعه نمایندگی در بخش فروش و خدمات پس از فروش اشاره کرد و گفت: گسترش تولید در زمینه داکت اسپلیت و VRF و همچنین تولید انبوه کولر گازی از مهمترین برنامه‌های توسعه‌ای مجموعه است.

مدیر کارخانه آرتمن مشتری مداری و حمایت از مصرف کننده را هدف مجموعه بیان کرد و ادامه داد: ارسال سریع به سراسر ایران، تضمین کیفیت محصول، تضمین قیمت و امکان مرجوع کردن کالا برخی از اقدامات شرکت در حوزه ارایه خدمت به مشتریان است. در همین رابطه اکثر محصولات ما به صورت مستقیم و یا از طریق عاملیت فروش به دست مشتریان می‌رسد که در این میان ارایه خدمات پس از فروش مطلوب نیز از اولویت‌ها است.

بر اساس این گزارش، شرکت آرتمن (کویل سازان آریا) در طراحی، ساخت و تامین تجهیزات و اجزای تبرید فعالیت کرده و صادرات محصول و رقابت با رقبای جهانی از نظر قیمت و کیفیت و تحقیق و توسعه مهمترین هدف آن معرفی شده است. پتروشیمی جم، پتروشیمی زاگرس و شرکت ممنون گستر از شاخص‌ترین مشتریان این شرکت محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : آرتمنانجمن تولیدکنندگان صنعت تهویه مطبوع ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز