زاکربرگ یا ایلان ماسک؟ کدام حقوق بیشتری به کارمندان خود می‌دهد؟

بالا گرفتن شایعات، پیرامون مبارزه میان ایلان ماسک و مارک زاکربرگ، مردم را قانع می‌کند که این دو سرمایه‌دار حاضرند در هر زمینه‌ای با یکدیگر رقابت کنند، حتی اگر این موضوع به ضرر خودشان باشد‌. به همین دلیل این سوال به‌وجود می‌آید که کدام یک از این دو چک حقوقی بهتری به کارمندان خود می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، بر اساس داده‌های شرکت‌های آماری وقتی صحبت از استعدادها و نخبه‌ها می‌شود هر دو میلیاردر حاضرند حقوق خوبی پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

میانگین دستمزد سالانه کارمندان تسلا از ۵۰ هزار تا ۲۶۰ هزار دلار متغیر است. برای مثال حقوق کارآموزان و سمت‌های پایین‌تر ۵۰ تا ۶۰ هزار و درآمد کارکنان و مهندسان ارشد بیش از ۲۰۰ هزار دلار در سال است.

راز آسمان پایتخت

ماسک در دیگر شرکت‌های خود، از جمله اسپیس ایکس، برنامه مشابهی پیاده کرده است. یعنی به طور متوسط سالانه ۱۰۲ هزار دلار برای ناظران تولید، ۱۷۲ هزار دلار برای مهندسان نرم‌افزار و تا ۲۳۸ هزار دلار برای مهندسان راه‌اندازی. این رقم در توییتر برای مدیران گروه‌ها به بیش از ۲۳۵ هزار دلار، برای دانشمندان داده به ۱۶۷ هزار دلار و برای تحلیلگران به ۱۳۵ هزار دلار در سال می‌رسد.

در مقابل کارمندان شرکت متا، به مدیریت زاکربرگ به طور معمول حقوق بیشتری دریافت می‌کنند. برای مثال کمترین دستمزد ۱۰۰ هزار دلار است و مشاغل مهم این شرکت تا ۴۴۰ هزار دلار در سال درآمد دارند‌.

متوسط حقوق برای دانشمندان داده متا ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار، برای مهندسان نرم‌افزار ۳۷۵ هزار دلار و برای کارآموزان ۱۴۰ هزار دلار عنوان شده است. زاکربرگ همچنین مبلغ غیرعادی ۶۰۰ هزار دلار را به برنامه‌نویسان واقعیت مجازی پیشنهاد کرده بود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایلان ماسکمارک زاگربرگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “زاکربرگ یا ایلان ماسک؟ کدام حقوق بیشتری به کارمندان خود می‌دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز