ریفان 2023 ؛ شاسی بلند جدید چینی رونمایی شد (ویدیو)

نخستین محصول پرچمدار کمپانی ریفان که یک شاس بلند برقی به نام R7 است در اواخر ماه سپتامبر 2022 به صورت رسمی معرفی شد و تحویل آن به مشتریان به زودی آغاز خواهد گردید. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند ریفان R7 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، ریفان یک برند زیر مجموعه سایک است که سایک 95% از سهام آن را در اختیار دارد و 5% سهام دیگر نیز متعلق به کارکنان شرکت ریفان است.

نیروی پیشران شاسی بلند ریفان R7 را دو موتور برقی تأمین می کنند که در مجموع 544 اسب بخار قدرت دارند و حداکثر گشتاور آن ها نیز به 700 نیوتن متر می رسد. شتاب صفر تا 100 این خودرو جدید برقی فقط 3.8 ثانیه اعلام شده است. البته یک مدل تک موتوره نیز در اختیار مشتریان قرار می گیرد که 335 اسب بخار نیرو دارد و شتاب صفر تا صدش برابر با 5.8 ثانیه است. حداکثر سرعت هر دو مدل به صورت الکترونیکی به 200 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

آریاک سفر

مدل های استاندارد شاسی بلند ریفان R7 به یک باتری 77 کیلووات بر ساعتی مجهز هستند که دستیابی به بردی برابر با 551 کیلومتر را امکان پذیر می کند، علاوه بر این مدل های چهار چرخ محرک از یک باتری 90 کیلووات بر ساعتی استفاده می کنند که 606 کیلومتر برد دارد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ریفان 2023 ؛ شاسی بلند جدید چینی رونمایی شد (ویدیو)

  1. محمد هادی دباغی گفته:

    خودرو خوبی دست چینی درد نکنه مثل دیگینتی و فیدلیتی وارد ایران بکنید مخصوصا شرکت ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز