ریزش سنگین بیت کوین در آستانه سال ۲۰۲۲

قیمت بیت کوین، مهم‌ترین رمزارز بازار، باز هم نسبت به دیروز 508 دلار کم شد و به مرز 46 هزار و 993 دلاری رسید. کارشناسان این حوزه از قبل پیش بینی کرده بودند که اگر روند نزولی بیت کوین ادامه پیدا کند، در کوتاه مدت قیمت آن پایین محدوده 47 هزار و 500 دلاری قرار خواهد گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارزهای دیجیتال، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین دو روز پیش صعود قیمتی خوبی پیدا کرد و بار دیگر باعث افزایش امیدواری‌ها در بین سرمایه گذارانش شد. اما این رمزارز معروف مجددا اصلاح قیمتی خورد و اکنون در واپسین ساعت‌های سال 2021 به پایین مرز 47 هزار دلاری سقوط کرده است. با شکسته شدن سطح حمایتی 27 هزار و 200 دلاری، افت نرخ بیت کوین تا محدوده 46 هزار و 500 دلاری پیش بینی شده بود که اکنون در همین حول و حوش قیمتی قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورتی که نرخ بیت کوین نتواند مرز 46 هزار و 500 دلاری را هم حفظ کند، روند کاهشی آن ادامه پیدا خواهد کرد. سطح حمایتی بعد از مرز 46 هزار و 500 دلاری، 45 هزار و 500 دلار اعلام شده است. شواهد نشان می‌دهد بیت کوین سال 2021 را در کانال 40 هزار دلاری به پایان خواهد رساند. این ارز دیجیتال معروف نتوانسته انتظارات معامله گران و فعالان بزرگ این حوزه را برآورده کند.

احتمال حضور خالق بیت کوین در معاملات این رمزارز

رفتارهای عجیب یکی از نهنگ‌های بیت کوین در ماه‌های اخیر، باعث طرح بعضی موضوعات درباره حضور خالق بیت کوین، یعنی ساتوشی ناکاموتو، در بازار رمزارزها شده است. با این حال برخی معتقدند نمی‌توان گفت این نهنگ مشکوک همان خالق بیت کوین است. چون از زمان خلق بیت کوین تاکنون، تعداد زیادی ماینر مقادیر سنگینی از این ارز دیجیتال را استخراج کرده‌اند و فعالیت‌های زیادی داشته‌اند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز