رژیم سخت و عجیب رونالدو چگونه است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

رژیم طاقت فرسا و وسواس خاص رونالدو در رعایت این رژیم، بدن او را در سن ۳۸ سالگی در وضعیتی باورنکردنی نگه داشته است. با این حال اسطوره پرتغالی روز سه‌شنبه، بازی النصر مقابل الدحیل را به دلیل خستگی بیش از حد از دست داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از دیلی میل، لوئیس کاسترو، سرمربی النصر، تاکید کرد که علی‌رغم علاقه طرفداران به دیدن این بازیکن در زمین، او برای ریکاوری نیاز به استراحت مطلق دارد.

بیشتر بخوانید:

لازم به ذکر است که طی یک بررسی، بدن رونالدو ۳۸ ساله ویژگی‌های بدن یک جوان ۲۴ ساله را از خود نشان داد.

راز آسمان پایتخت

این فوتبالیست که همچنین به‌خاطر پایبندی‌ به برنامه غذایی و ورزشی‌اش شناخته شده، هفته پنج بار به باشگاه می‌رود و ۲۵ تا ۳۰ دقیقه را به کاردیو، دوی سرعت با شدت بالا و وزنه‌ زدن برلب افزایش قدرت عضلانی اختصاص می‌دهد. مجموع زمان ورزش او در طول روز به سه تا چهار ساعت می‌رسد که نتایج آن برای همه قابل مشاهده است.

رونالدو طبق یک برنامه غذایی همیشگی، وعده‌های غذایی بزرگ خود در طول روز را به شش وعده کوچک تقسیم کرده و تأکید می‌کند:«همیشه و در هر موقعیتی که می‌توانید ورزش کنید!» این بازیکن پرتغالی از دوران بازی در رئال مادرید، یک متخصص تغذیه استخدام کرده و عاشق غذاهای غنی از مواد مغذی مانند آووکادو و ماهی تازه و غذاهای پر پروتئین و کم چرب مانند مرغ است.

او همچنین به شدت از الکل و نوشیدنی‌های شیرین پرهیز می‌کند و با شعار «آب بنوشید!» ضرر بزرگی به کارخانه‌های تولید کننده نوشابه وارد کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز