رونمایی ماشین لباسشویی سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی + تصاویر

لباسشویی-خشک‌کن-هوشمند-سامسونگ-کاماپرس

سامسونگ لباسشویی و خشک‌کن مجهز به هوش مصنوعی Combo را به عنوان جدیدترین محصول خود در نمایشگاه IFA 2023 به بازار معرفی کرد.

محصول جدید سامسونگ از سری BESPOKE این شرکت است که با برخورداری از فناوری شست‌وشور هوشمند (AI Wash)، چالش‌های کاربران جهت تعیین میزان دقیق و کافی شوینده و غیره را رفع می‌کند. ظرفیت بالا، تجهیز به پمپ حرارتی اینورتر دیجیتال و طراحی مینیمال و یکپارچه که هارمونی ویژه‌ای به عناصر فضای خانه می‌بخشد، از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول به شمار می‎‌روند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه به بررسی قابلیت‌های دیگر این محصول می‌پردازد.

شست‌وشوی بهینه

فرایند شست‌وشو در لباسشویی هوشمند سامسونگ در 5 مرحله به انجام می‌رسد که شامل مراحل شناسایی وزن بار مخزن، تشخیص نوع و جنس پارچه، تنظیم میزان آب، تشخیص میزان آلودگی لباس‌ها و تعیین مقدار موارد شوینده لازم است.

راز آسمان پایتخت

AI OptiWash و Auto Dispense دو قابلیت کلیدی لباسشویی هوشمند سامسونگ به شمار می‌روند که در زمینه بهینه‌سازی فرایند شست‌وشو استفاده می‌شوند. این محصول از فناوری SmartThings بهره برده که صرفه‌جویی در مصرف انرژی را به ارمغان می‌آورد.

قابلیت AI OptiWash لباسشویی جدید سامسونگ، براساس وزن و جنس لباس‌ها میزان آلودگی لباس‌ها را تشخیص می‌دهد و با کمک قابلیت Auto Dispense، مواد شوینده و آب را به شکل خودکار اضافه می‌کند. حسگرهایی که در این سری لباسشویی سامسونگ به کار رفته‌ است، با توجه به مقدار کدربودگی آب و تنظیم دفعات آبکشی، زمان و مواد لازم جهت یک چرخه کامل شست‌وشو را تعیین می‌کنند. بنابراین حذف آبکشی اضافی، از هدررفتن آب و مواد مصرفی جلوگیری می‌کند. ضمن اینکه این قابلیت سبب بهبود کارایی، ذخیره‌سازی زمان و حفظ سلامت پارچه در بلند مدت می‌شود.

چیدمان بهینه فضای زندگی

لباسشویی و خشک‌کن هوشمند سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده که به دو دستگاه اجازه می‌دهد در صورت نیاز به شکل عمودی روی یکدیگر سوار شوند تا فضای کمتری اشغال شود. البته در این صورت امکان دسترسی به تنظیمات خشک‌کن که دراتفاع بالا قرار گرفته وجود نخواهد داشت که سامسونگ برای این مسئله راه‌حل خلاقانه‌ای تدارک دیده است. در این راه‌حل با استفاده از پنل کاربری ماشین لباسشویی در پایین که از موتور اینورتر دیجیتال برخوردار است، امکان تنظیم عملکرد خشک‌کن فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

خشک‌کن هوشمند

خشک‌کن هوشمند سامسونگ با استفاده از گزینه Optimal Dry، مطمئن می‌شود که تمام لباس‌ها در سلامت کامل خشک شوند. هوش‌مصنوعی به‌کار رفته در این محصول به کمک حسگرهای بهبودیافته، ضمن شناسایی وضعیت پارچه و میزان آب جمع‌شده در آن، عملیات چرخاندن را اجرا می‌کند. از طرفی میزان رطوبت و حرارت موجود در مخزن به طور مداوم سنجیده می‌شود.

Superspeed Dry فناوری دیگری است که در خشک‌کن جدید سامسونگ تعبیه شده و لباس‌ها را در مدت زمان کوتاه‌تری خشک می‌کند. چرخه شست‌وشوی کامل لباس کمتر از یک ساعت زمان می‌برد که شامل 28 دقیقه فرایند شست‌وشو و 30 دقیقه خشک شدن است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز