رونمایی لکسوس از نسل جدید سری IS با طراحی چشم‌نواز

لکسوس که به خودروساز لوکس پسندان نیز شهرت دارد نسل جدیدی از خودروهای سری IS خود را رونمایی کرده است که طراحی بدنه بیرونی آن با تغییراتی همراه شده و زیبایی این خودروها را دو چندان کرده است.

به گزارش کاماپرس به نقل از AutoNews، لکسوس ضمن رعایت جمع و جور بودن نسل قبلی سدان خود در عین حال چندین ویژگی جدید را به محصول خود اضافه کرده و به طرز چشمگیری نمای خارجی آن را تکامل داده است.

محکم‌تر ولی سبک‌تر

بنا به اعلام سرویس مطبوعاتی لکسوس ، اساس مدل IS نسل چهارم، مبتنی بر به روز رسانی پلتفرم سدان نسل های قبلی بوده و در واقع نسل جدید سفت و سخت تر و سبک تر شده است، و از فناوری های جوشکاری جدید و تقویت کننده های مضاعف در مونتاژ بدنه استفاده می شود.

تغییرات ظاهری برای چشم نوازی 

آریاک سفر

نمای بیرونی چهار درب حتی روشن تر و پررنگ تر شده است: مشبک رادیاتور تغییر کرده است ، لامپ های جدید در جلو و عقب نصب شده اند (چراغ های عقب به طور کلی در یک دیود یکپارچه ترکیب می شوند) و سپرها به طرز شگفت انگیزی طراحی شده اند.

ترکیب و طراحی داخلی تغییر زیادی نکرده است ، اما نصب یک سیستم چندرسانه ای جدید به همراه یک صفحه نمایش لمسی را در بخش مرکزی داشبورد و یک صفحه نمایش تبلتی شکل با اندازه 8 تا 10.3 اینچ با صاله 8 سانتی متر از سمت راننده ترکیب جالبی را در داخل خودرو بوجود آورده است.

موتور پرقدرت بدون تغییر

توان موتور لکسوس IS جدید به هیچ وجه تغییر نکرده است – مانند گذشته از یک موتور 2.0 لیتری 245 اسب بخاری “توربو چهار” و 3.5 لیتری V “aspirated” V6 تشکیل شده است که با توجه به مدل خودرو 264 و 315 اسب بخار نیرو دارد.

شروع فروش این محصول جدید در بازارهای کلیدی (ژاپن ، آمریکا) قبل از پایان سال 2020 پیش بینی شده است.

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز