رونمایی بی ام و از قدرتمندترین موتور شش سیلندر تاریخ

لست سکند

کمپانی بی ام و به تازگی از مهیج ترین خودرو سال 2022 خودش رونمایی کرده است که چیزی نیست به جز بی ام و  M3 سی اس ال. به مناسبت پنجاهمین سالگرد تولید بی ام و M، فقط پنجاه دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد که قدرتمندترین موتور شش سیلندر خطی روی آن سوار می شود. خبر بهتر برای دوستداران ماشین های اسپرت هم این است که گیربکس از نوع شش سرعته دستی است و نیروی موتور به چرخ های عقب منتقل می شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همه این پنجاه دستگاه بی ام و  M3 سی اس ال در داخل آلمان و در کارخانه دینگولفیگ ساخته خواهد شد و فرایند ساخت آن ها سه ماه طول می کشد و بسیاری از قطعات مانند اجزاء فیبر کربنی داخل کابین با دست ساخته می شوند. البته نمای ظاهری نیز بسیار خاص است و بیش از 200 ساعت به منظور طراحی مناسب و ایجاد توازن ایرودینامیکی خودرو و بهینه سازی جریان هوا در اطراف آن وقت صرف شده است.

البته شاید موردی که خریداران بیشتر به آن اهمیت می دهند میزان نیروی این خودرو است که بر عهده یک موتور 3.0 لیتری و دو توربوشارژری گذاشته شده است. این موتور قدرتمند 552 اسب بخار نیرو و 550 نیوتن متر گشتاور تولید و همانطور که پیشتر گفته شد نیرویش را از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی به چرخ های عقب منتقل می کند.

راز آسمان پایتخت

قیمت این مدل خاص از بی ام و بین 750000 تا 780000 پوند تخمین زده می شود و می تواند برای خریدارانی که به آن دسترسی دارند سرمایه گذاری خوبی به شمار بیاید.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : بی ام و
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز