رونمایی از ویژگی جدید جت جنگنده سوخو 57 روسیه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

به گفته منابع روسی، جنگنده مرگبار سوخو-۵۷ که دستخوش تغییرات زیادی شده، بزودی آزمایش‌های جسورانه‌ای خود را آغاز خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، این جنگنده به یک موتور نسل ششم دارای نازل تخت و بردار رانش متغیر مجهز شده که آن را به اوج پیچیدگی نظامی می‌رساند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

جزئیات منتشر شده گویای ترکیب هنر دیجیتال و جنگ در این نوآوری هستند. زیرا علاوه بر بلبرینگ‌های جدید با کارایی بالا، توربین سرامیکی و پیشرفته‌ترین تجهیزات الکتریکی، شاهد ساخت ۹۰ درصد قطعات نازل توسط چاپگرهای سه‌بعدی نظامی هستیم.

توسعه این پروژه قدرتمندترین شرکت‌ها را گرد هم آورده و قرارداد روسیه نشان از تولید انبوه ۷۶ فروند دارد که در حال حاضر ۲۰ فروند از آن را مستقر کرده است. علاوه بر این، ۱۲ نمونه اولیه برای آزمایش نوآوری‌های فنی جدید مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

15 دیدگاه برای “رونمایی از ویژگی جدید جت جنگنده سوخو 57 روسیه

  1. آرش ملک زاده مغانی گفته:

    خوشبختانه فیلمهای جنگهای هوایی اوکراین و روسیه را دیدیم در هنگام اوج گرفتن و کوبلت این ده تنی براحتی آب خوردن هدف موشک قرار می گرفتند جنگنده های متعارف دو طرف حذف میشدند این جنگنده ها در آینده کامیکازی و اسباب بازی خواهند بود شاید امروز.

        • پسر خوب گفته:

          چیزیکه خودت هستی و ازش نون میخوریو به دیگران نسبت نده که خیلی جک تکراری شده حتی بچه های دهه هشتادی هم امثال شماهارو شناختن

    • مهدی عباسی گفته:

      سلام ، دوستان توجه بفرمایید که کلاً ۱۰ فروند از سوخو ۵۷ تولید شده ، و هنوز مراحل تحقیقاتی رو طی می‌کنه ، و این در حالیه که خود مقامات پنتاگون در خصوص ویژگیهای این هواپیما بسیار پیگیر هستند چرا اون رو با f22 رپتور مقایسه می کنند.

  2. آرش ملک زاده مغانی گفته:

    و اسباب بازی امروز و بطور اتفاقی چند سال پیش جنگ و گریز زیبای بشقاب پرنده دشمن و آرایش پیکانی بشقاب پرنده های ایرانی در آسمان مشهد را دیدیم و سرعت ناگهانی و وحشتناک پرنده دشمن و آرامش و صلابت خاص یوفوهای ایرانی چشمگیر بود‌.

    • امیر گفته:

      دنیای غرب با تمام تجهیزات بظاهر پیشرفته خودشون جلوی روسیه کم آوردن و دستاوردی نداشتن اونوقت یه مشت بی‌سواد و خودتحقیر غرب پرست دارن اظهار فضل می‌کنن که فلان و بهمان… عرض تعظیم به ملکه و شاه چارلز و بایدن نفرمودید!!!

    • پسرخوب گفته:

      داداش چی زدی بشقاب پرنده ایراتی رو ایران خودرو زده یا سایپا ناموسا عجیب نیست با همچین تفکری این کشوز به اینجا رسیده

  3. رضا گفته:

    سلاح‌های روسی زمخت و کارایی پایین تری از نمونه های غربی دارد هم اکنون ارتش روسیه گرفتار جنگ اوکراین شده ثمره این تجهیزات چه شده جز باتلاق وحشتناک بی آبرویی ارتش روسیه و محک سلاح‌های آنها
    عطر آن است که ببوید نه آنکه عطار بگوید

    • ناشناس گفته:

      عزیز روسیه الان داره با تمام توان ناتو میجنگه شما میگی اوکراین. اگه اوکراین بود تا حالا کفنش هم پوسیده بود. دوما تمام تسلیحات غرب الان تو اوکراین تبدیل به آهن پاره شدند اونم توسط تسلیحات روسی

    • علی جهانی گفته:

      به گفته خود ژنرال و کارشناس آمریکایی، اف۳۵ آمریکا در برابر سوخو۵۷ روسیه مثل بوقلمون در برابر عقاب هست. مقالات زیادی هم درباره برتری سوخو هست. این درحالیه که اف-۳۵ جدید ترین و برترین جنگنده آمریکاست. از نظر قدرت مانور که اف-۳۵ اصلا حرفی برای گفتن در برابر سوخو۵۷ نداره. از هالییوود بیایید بیرون

  4. پسر خوب گفته:

    خوب این بوقلمون که میگی چرا پس عقابه جرات خوردنشو نداره نکنه از گوشت بوقلمون بدش میاد یا چی….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز