رونمایی از محصول جدید شرکت سارایئل نسیم در نمایشگاه تاسیسات

قائم مقام شرکت سارایئل نسیم از رونمایی محصول جدید شرکت یعنی چیلر 120 تن زیر صفر خبر داد.

به گزارش کاماپرس دکتر خوب‌خصلت در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع، تاسیس شرکت سارایئل نسیم را مربوط به اوایل دهه 70 دانست و گفت: با این حال فعالیت حرفه‌ای شرکت از سال 93 آغاز شده و هم اکنون 120 نیروی انسانی مشغول فعالیت در این مجموعه هستند.

رونمایی از محصولات جدید

وی به رونمایی از محصول جدید شرکت یعنی چیلر 120 تن زیرصفری اشاره کرد و در ادامه توضیح داد: این چیلر که در طراحی آن از استانداردهای بین‌المللی الگو گرفته شده، جزو برترین دستگاه‌های زیر صفر محسوب شده و در مناطق حاره‌ای عملکرد بسیار مطلوبی دارد.

این فعال حوزه صنعت با اشاره به ارتقای سایر تولیدات این مجموعه، بیان کرد: مینی‌چلیرها ارتقا داده شده و کندانسورهای آن را به شکل U وL طراحی و تولید شده است.  نمونه جدید فضای کمتری اشغال کرده و تبادل هوا از طرفین آن صورت می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

این فعال حوزه صنعت، عرضه و معرفی تولیدات و محصولات جدید مجموعه را از مهمترین اهداف شرکت در نمایشگاه بین‌المللی بیان کرد و گفت: همچنین در همین راستا از جذب نیروهای متخصص و تکنسین‌های ماهر استقبال می‌کنیم.

وی ضمن تاکید بر اهمیت آموزش مداوم به پرسنل و افراد خارج از مجموعه، اظهار کرد: همواره کارگاه‌های آموزشی متنوعی در کارخانه و نمایشگاه برگزار می‌شود. متاسفانه امسال به دلیل محدودیت‌های خاص ورکشاپ آموزشی در نمایشگاه برگزار نمی‌شود.

صادرات محصولات شرکت به کشورهای عراق و ونزوئلا

دکتر خوب خصلت با اشاره به صادرات محصولات شرکت به کشورهای عراق و ونزوئلا، گفت: اگرچه در زمینه ساخت چیلر، استاندارد اجباری خاصی وجود ندارد. اما در صورت تعریف استاندارد، آمادگی تحقق و اخذ آن را داریم.

وی در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای این مجموعه، اظهار کرد: با بررسی دانش و تکنولوژی روز این صنعت، نسبت به تولید محصولات مشابه خارجی اقدام کرده و در راستای توسعه محصولات خود نیز برنامه‌هایی برای یک سال آینده داریم.

این عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به تاکید دولت بر ارتقای توان تولید داخلی، در رابطه با مزایا و معایب این مساله، خاطرنشان کرد: اگر چه این موضوع در محدودیت ورود کالاهای خارجی و تقویت تولید و ساخت داخلی اثرگذار بود، اما متاسفانه منجر به رشد کارگاه‌های زیرزمینی و تولید محصولات بی‌کیفیت و در نهایت هدررفت نیروی منابع انسانی و منابع مالی کشور شد.

تاکید بر رقابت سالم و منجر به ارتقای دانش و کیفیت محصول

قائم مقام شرکت سارایئل نسیم همچنین بر رقابت سالم و منجر به ارتقای دانش و کیفیت محصول در بین شرکت‌ها تاکید کرد و گفت: رقابت به نوعی پیشی گرفتن و پس زدن همکار و فرد کناری نیست، بلکه به این معناست که برای مطلوب سازی سازمان و شرایط همکاران خود، به یکدیگر کمک کنیم و در عین حال با همین فرایند پیشرفت‌هایی داشته باشیم.

دکتر خوب‌خصلت در پایان با اشاره به چشم انداز شرکت سارایئل نسیم، خاطرنشان کرد: توسعه ساختار سازمانی و جذب نیروی انسانی متخصص متعهد، تکمیل ساختار بر اساس اولویت‌های فنی و اجرایی، استفاده از ابزارهای نوآوری مبتنی بر فناوری اطلاعات (طراحی و تولید براساس دانش روز دنیا و استاندارد)، ایجاد ارزشمندترین برند در صنعت تهویه مطبوع، توسعه بازارهای هدف و ارایه محصولات متنوع باکیفیت برای پوشش نیاز مشتریان چشم انداز این مجموعه را شامل می‌شود.

سارایئل نسیم از شرکت‌های پیشرو در صنعت تهویه مطبوع با بکارگیری متدهای به روز و ابزارآلات مدرن در کنار مهندسین مجرب و با به کارگیری ایده ها و خلاقیت‌ها همواره در جهت تولید محصولات جدید و ارتقای تولیدات خود قدم بر می‌دارد. هواساز هایژنیک، پکیج یونیت هوا خنک یکپارچه، فن کویل سقفی و زمینی برخی از مهمترین تولیدات این مجموعه به شمار می‌رود.

گفتنی است، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران از 13 مهر آغاز شده و  تا 16 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

مرتبط با : انجمن تولیدکنندگان صنعت تهویه مطبوع ایرانسارایئل نسیم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز