رونمایی از قوی ترین خودرو بنتلی که تاکنون ساخته شده است (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

کمپانی بنتلی موتورز به تازگی از خودرو بنتلی مولینر باتور رونمایی کرده است. از این کوپه گرند تورینگ فقط 18 دستگاه تولید خواهد شد و نمایانگر انقلاب طراحی در محصولات بنتلی است. بنتلی مولینر باتور که توسط تیم طراحی کمپانی بنتلی طراحی شده است نشانگر روح جدیدی در طراحی است که در نهایت منجر به طراحی خودروهای برقی بنتلی در آینده خواهد شد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که خودرو بنتلی مولینر باتور را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بنتلی مولینر باتور قوی ترین محصول بنتلی است که تاکنون ساخته شده است. موتور شش لیتری و 12 سیلندر دست ساز و دوتوربوشارژری که در دو دهه اخیر محصولات بنتلی را به پیش برده است، روی بنتلی مولینر باتور نیز سوار شده است و حالا که بنتلی قصد دارد متحول بشود و به سوی خودروهای کاملاً برقی برود قدرت و گشتاور آن را افزایش داده است.

راز آسمان پایتخت

نام بنتلی باتور از دریاچه زیبایی در جزیره بالی اندونزی گرفته شده است که آب چشمه های  معدنی و همچنین زمین های کشاورزی اطرافش را تأمین می کند و هر 18 دستگاه از این خودرو به قیمت 2.6 میلیون دلار پیش فروش شده است. هر کدام از این خودروها زیر نظر تیم طراحی بنتلی، به طور خاص برای هر مشتری طراحی خواهد شد و مشتریان می توانند رنگ و پرداخت های داخلی و خارجی را خودشان انتخاب کنند و ماشین شان را تا جایی که امکان دارد شخصی سازی کنند. انتظار می رود نخستین خودروها در نیمه سال 2023 در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بنتلی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز