رونمایی از ساعت هوشمند گوگل پیکسل 7

لست سکند

آن طور که شرکت گوگل اعلام کرده قرار است روز 6 اکتبر 2022 به صورت رسمی از ساعت هوشمند گوگل پیکسل 7 رونمایی بشود. ساعت گوگل پیکسل، نخستین ساعت هوشمند است و مدت هاست که در بازار حضور دارد و انتظار می رود مدل جدید آن بتواند به رقابت با ساعت های هوشمند دیگری مانند سامسونگ گلکسی واچ 5 و اپل واچ سری 8 بپردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر فقط رندرهایی غیررسمی از این ساعت منتشر شده است که نشان می دهند این ساعت در رنگ های مختلف و با بندهای گوناگونی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. گفته می شود این ساعت هوشمند از امکاناتی مانند سنجش ضربان قلب برخوردار است و با گلس گوریلا کورنینگ به بازار عرضه  می گردد.

راز آسمان پایتخت

ساعت هوشمند گوگل پیکسل 7 تا پنج اتمسفر فشار زیر آب را تحمل خواهد کرد و به تجهیزاتی مانند سیستم نظارت برخواب، ردیابی روند کار قلب و اعلام وضعیت اورژانسی برخودار خواهد بود. این ساعت از آخرین نسخه Wear OS بهره خواهد برد و از Google Assistant، Google maps و Google Wallet پشتیبانی می کند.

قیمت گوگل پیکسل 7  در آمریکا از 34999 دلار شروع و همان طور که پیشتر گفته شد در روز 6 اکتبر 2022 به صورت رسمی از ساعت های گوگل پیکسل 7  و گوگل پیکسل 7 پرو رونمایی می شود.

انتهای پیام

مرتبط با : گوگل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز