رونمایی از خودرو اطلس سایپا در بهمن ماه

گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که اطلس سایپا، بالاخره در بهمن ماه سال جاری رونمایی می‌شود و پس از آن به بازار عرضه خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از تجارت نیوز، مدیرعامل سایپا در اسفند 99 از رونمایی اطلس و تولید آریا در فروردین سال جاری خبر داده بود، اما هنوز وعده‌های سایپا محقق نشده است.

جواد سلیمانی اما این بار گفته است: از ۹ محصول جدید سایپا در سه سال آینده رونمایی می‌شود.

وی در حاشیه همایش تجلیل از نمایندگی‌های برتر سایپا وعده داده است که به زودی اطلس به عنوان جایگزین تیبا و ساینا، وارد بازار خواهد شد.

آریاک سفر

اگرچه تاکنون سایپا به هیچکدام از وعده‌هایش مبنی بر عرضه نیم‌شاسی اطلس، پایبند نبوده است اما احتمال می‌رود این خودرو در بهمن ماه امسال رونمایی شود و پس از آن به فروش برسد.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی قیمت خودرو اطلس

به گفته فربد زاوه، کارشناس خودرو، قاعدتا اگر اطلس به صورت کراس اور عرضه شود قیمتی حدود خودرو پژو ۲۰۶ خواهد داشت. مخصوصا با آپشن‌هایی که تاکنون گفته‌اند این خودرو چندان ارزان نخواهد بود.

اگر مدل ساده برای آن در نظر بگیرند احتمالا قیمت آن از حدود ۱۷۰ میلیون یا ۱۸۰ میلیون تومان شروع خواهد شد و نمونه‌های فول را ۲۲۰ میلیون یا ۲۳۰ میلیون تومان در نظر خواهند گرفت. اگر اتوماتیک داشته باشد هم احتمالا ۲۶۰ میلیون تا ۲۸۰ میلیون تومان خواهد بود.

عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو نیز در این خصوص معتقد است: اطلس قرار است روی فیس‌لیفت کوئیک عرضه شود و طراحی داشبورد، رودری‌ها و جلو و عقب آن تغییر کرده است. موتور آن نیز ارتقا یافته کوئیک است و گفته می‌شود قدرت موتور آن حدود هشت اسب بخار بیشتر از کوئیک و تیبا خواهد بود و دریچه گاز آن نیز برقی شده است.

وی قیمت احتمالی اطلس سایپا را نیز ۱۰ تا ۱۵ درصد گران‌تر از کوئیک پیش‌بینی کرده است.  قیمت روز کوئیک اکنون ۱۸۵ میلیون تومان است.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز