رونمایی از تسهیلات 500 میلیون تومانی طرح مروارید بانک ملی

دیروز 7 مردادماه بانک ملی از طرح جدید تسهیلات 500 میلیون تومانی خود با عنوان «مروارید» در حضور مدیرعامل بانک، ابوالفضل نجارزاده، اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل رونمایی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس جامعه هدف طرح تسهیلات مروارید مشتریان حقیقی بانک ملی ایران است. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به متقاضیان واگذار می‌شود. نرخ سودی که برای این وام 17، 20 و 23 درصد و با توجه به مهلت بازپرداخت تسهیلات تعیین شده است.

برای بهره‌مندی از این وام لازم است که حداقل 6 ماه از افتتاح حساب در بانک ملی گذشته باشد. مبلغ وام بر اساس حداقل مانده روزانه حساب مشتری تعیین می‌شود و حداکثر مبلغ آن 500 میلیون تومان است. هر 1 میلیون تومانی که در پایان روز در حساب مشتری باقی باشد، یک امتیاز تسهیلات برای او محاسبه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

امکان انتقال امتیاز تسهیلات نیز برای متقاضیان فراهم شده است. یکی از ویژگی‌های این طرح وجود امکان تقاضای وام برای کارکنان سازمان‌ها است. به صورتی که یک سازمان حساب ویژه تسهیلات باز می‌کند و از طریق آن برای کارمندان خود درخواست تسهیلات می‌دهد. متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از سایر جزئیات این طرح و بهره‌مندی از تسهیلات به یکی از شعب بانک ملی در سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “رونمایی از تسهیلات 500 میلیون تومانی طرح مروارید بانک ملی

  1. خلیج گفته:

    سلام اعلام شده در پایان هر روز هر یک میلیون تومان یک امتیاز آیا برای دریافت 500 میلیون تومان وام وبا گذشت و طی 6 ماه سپرده گذاری چند امتیاز می خواهد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز