روند رو به رشد بیت کوین و سرمایه گذاری در آن + نکاتی درباره خرید این رمزارز

لست سکند

بیت کوین سال 2024 را قوی آغاز کرد و قیمت آن برای نخستین بار از دو سال پیش تاکنون به مرز 45 هزار دلاری رسید. این توکن به تازگی هم توانسته مرز 45 هزار دلاری را در هم بشکند و مجموع این عوامل باعث شده که خرید بیت کوین رونق پیدا کند.

به گزارش کاماپرس، روند صعودی بیت کوین در نخستین روزهای سال نو میلادی با افزایش سرمایه­‌گذاران قبل از تایید بالقوه رگولاتورها (سازمان‌های ناظر بر بازار رمزارزها)، برای ای تی اف بیت کوین یا همان صندوق قابل معامله در بورس نقدی ادامه پیدا کرد. گذشته از این مورد، چند ماه دیگر رویداد هاوینگ بیت کوین رخ خواهد داد که در آن میزان پاداش رمزارز مذکور برای ماینرها به نصف کاهش پیدا می‌کند.

بررسی تاریخ بیت کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در سه هاوینگ قبلی رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده، به همین دلیل رشد انفجاری قیمت بیت کوین پیش بینی شده است. رویداد مذکور طبق تاریخ هر چهار سال یک بار اتفاق می‌افتاد. طی این رویداد که هر چهار سال یک مرتبه رخ می‌دهد، میزان تولید بیت کوین‌های جدید به نصف می‌رسد.

به نظر برخی کارشناسان و فعالان، با رویداد هاوینگ احتمالا در مدت کوتاهی نرخ بیت کوین از مرز 100 هزار دلاری فراتر برود. مجموع این حدس و گمان‌ها و احتمال پیشروی بیت کوین تا مرز 100 هزار دلاری باعث شده تا خرید بیت کوین رونق زیادی داشته باشد و بازار آن در این روزهای سرد سال همچنان گرم باقی بماند.

موارد زیر را مورد توجه قرار دهید

معمولا معامله گران حرفه‌ای بیت کوین زمان و چگونگی حضور در بازار رمزارزها، به خصوص بیت کوین، را می‌شناسند. اما افرادی که به تازگی به حضور در بازار بیت کوین تمایل پیدا کرده‌اند و مایلند تا در این بخش معامله داشته باشند، باید درباره این بازار و چگونگی انجام معامله در آن اطلاعات لازم را کسب کنند.

راز آسمان پایتخت

افراد قبل از هر چیزی باید یک صرافی معتبر ارز دیجیتال را انتخاب کنند. به منظور پیدا کردن صرافی معتبر رمزارزها باید به دنبال گزینه‌ای بود که به خوبی تثبیت شده و از شهرت خوبی برخوردار باشد. مهم‌ترین چیزی که باید در تثبیت صرافی‌ها مدنظر داشت، تنظیم آن توسط یک مرجع معتبر است. این مورد به معامله گران کمک خواهد کرد تا نسبت به سرمایه گذاری امن و مطمئن حداکثر اطمینان را کسب کنند.

پس از انتخاب صرافی معتبر، نوبت به گشایش حساب و تایید هویت است. معامله گران باید قبل از آغاز معاملات رمزارزی و خرید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری به تایید هویت بپردازند. این مورد به منظور جلوگیری از کلاهبرداری و پولشویی اتفاق می‌افتاد. پیش از ثبت نام لازم است نسبت به تکمیل تمامی مدارک لازم برای تایید هویت اطمینان حاصل کنید.

حال نوبت به دریافت یک کیف پول رمزنگاری شده است. این نوع کیف پول‌ها یک کیف پول دیجیتالی هستند که به معامله گران امکان ذخیره سازی، ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال را می‌دهند. در حال حاضر انواع کیف پول موجود هستند که افراد باید نسبت به ایمنی و استفاده آسان از یکی از آن‌ها اطمینان حاصل کنند.

قبل از شروع معامله لازم است تحقیقات لازم انجام شود. پیش از شروع سرمایه گذاری در بیت کوین، انجام تحقیقات درباره خطرات ناشی از سرمایه گذاری در بازار رمزارزها، روند آن و پاداش‌های بالقوه حائز اهمیت است. این موارد به اتخاذ یک تصمیم آگاهانه کمک خواهد کرد.

در آخر تازه کارها باید از مقدار کم و کوچک شروع کنند. قدم به قدم پیشروی در بازار رمزارزها به معامله گر کمک خواهد کرد تا روند بازار را درک کرده و با کسب تجربه حداقل ریسک را تجربه کند.

بهترین درگاه برای خرید و فروش بیت کوین کدام است؟

اگر ساکن ایران هستید و مایلید تا از یک درگاه معتبر به خرید بیت کوین یا فروش یا حتی نگهداری آن بپردازید، به کیف پول من مراجعه کنید. کیف پول من اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگام کشور است که با سبک و استانداردهای جدید، سرویس‌های نگهداری رمزارزهای الکترونیک را برای تمامی افراد فراهم کرده است.

افرادی که مایل به خرید بیت کوین با قیمت روز و کارمزد منصفانه هستند کافی است به وبسایت کیف پول من به آدرس https://kifpool.me مراجعه کرده و روی گزینه خرید ارز دیجیتال، بیت کوین، کلیک کنند.

در صورت بروز مشکل در جریان ثبت نام در سایت کیف پول من یا معاملات در آن، کارشناسان باتجربه مجموعه به شما کمک خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز