استعلام خلافی خودرو به ساده ترین و سریع ترین روش ها

لست سکند

هر راننده‌ای ملزم است که خلافی خودرو را در زمان مشخص شده‌ای پرداخت کند که اگر این اتفاق نیفتد، با جریمه رانندگی دوبرابر شده روبه‌رو خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در هرصورتی مالک باید خلافی خودرو را بپردازد و راهی برای فرار از این موضوع وجود ندارد. اگر در زمان مشخص شده این خلافی پرداخت نشود دوبرابر خواهد شد. برخی روش‌های آنلاین وجود دارد که به راحتی می‌توان خلافی خودرو را گرفت و آن را پرداخت کرد که در ادامه بررسی خواهند شد.

برخی اوقات بسیاری از مالکان خودرو متوجه پیامک‌های خلافی خودرو نخواهند شد و هنگام معامله ماشین خود متوجه خلافی آن می‌شوند که باید آن را پرداخت کنند.

یکی از روش‌های استعلام خلافی خودرو مراجعه به سایت راهور120 و پس از آن گرفتن خلافی خودرو است. البته مشکلی که برای این روش وجود دارد کند بودن سایت و نمایش خلافی‌ها با تاخیر یک هفته‌ای است.

راز آسمان پایتخت

دیگر روش استعلام خلافی خودرو، شماره‌گیری کد دستوری ستاره110 مربع است که پس از آن باید خدمات قابل ارائه را انتخاب کرد و میزان خلافی خودرو را متوجه شد.

در این راستا برخی برنامه‌ها نیز به صورت اختصاصی یا اختصاص دادن یک بخش خود به این موضوع در دسترس افراد قرار دارد که در ادامه به بررسی هریک از آن‌ها پرداخته می‌شود.

اپلیکیشن‌های غیراختصاصی استعلام خلافی خودرو

اپلیکیشن ایرانی‌ کار یکی از برنامه‌های استعلام خودرو است که در کنار استعلام خودرو افراد می‌توانند بیمه بدنه، شخص ثالث، مجوز طرح ترافیک، لوازم یدکی خودرو، روغن ماشین و… خریداری کنند.

در اپلیکشین قبضینو نیز بخشی به استعلام خلافی خودرو اختصاص داده شده است که افراد با مراجعه به بخش مذکور و با ارائه بارکد کارت ماشین می‌توانند استعلام خلافی ماشین خود را مشاهده کنند.

در اپلیکیشن دیجی‌پی نیز در هر زمان و مکان می‌توانید با مراجعه به بخش استعلام جریمه ماشین و با وارد کردن پلاک خودرو جریمه خودرو خود را استعلام کنید.

اپلیکیشن‌های اختصاصی استعلام خلافی خودرو

با برنامه خودرویار می‌توانیدجریمه‌های خلافی خودرو را به همراه با جزئیات مشاهده کنید و سپس با درگاه مشخص شده پرداخت کنید البته در خودرویار می‌توانید نمره منفی گواهینامه، قبض خلافی، شناسه پرداخت و … را نیز مشاهده کنید.

لیست برنامه‌ای است که جزئیات دقیق جرایم رانندگی را به افراد نشان می‌دهد و افراد می‌توانند استعلام خلافی خودرو با جزئیات آن در این برنامه ببینید همچنین تصادفات، نمره منفی گواهینامه و … نیز در این برنامه قابل مشاهده است.

تمامی افراد کشور می‌توانند از اپلیکیشن فرمون استفاده کنند و به راحتی خلافی خودروی خود را بگیرند و با پرداخت سریع درون برنامه آن را پرداخت کنند. از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به نمایش سرعت آنی خودرو در حال حرکت، مشاهده دوربین‌های کنترل سرعت، هشدار رسیدن به طرح ترافیک و … اشاره کرد.

خلافیتو اپلیکیشن دیگری برای استعلام خلافی خودرو است که پس از ورود با استفاده از کد پشت کارت خودرو می‌توان تعداد و مبلغ جریمه‌ها را مشاهده کرد و سپس آن‌ها را پرداخت کرد.

یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی که بدون مراجعه به مراکز خدمات پلیس می‌توان خلافی موتور و خودرو را گرفت پدال است. در این برنامه می‌توان تصادفات، پلاک فک شده، راه‌ها، نرخ جرایم و… را نیز مشاهده کرد.

خلافی ماشین نیز اپلیکیشنی است که با آن می‌توان از خلافی‌های خودرو، قبض خلافی و… آگاه شد و آن‌ها را پرداخت کرد.

دیگر برنامه هوشمند گرفتن خلافی خودرو آیتول است که پس از نصب، خلافی خودرو استعلام شده و در صورت تمایل می‌توانید آن را پرداخت کنید. از دیگر امکانات آیتول می‌توان به رزرو معاینه فنی اشاره کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز