رمزارزهای ناشناخته که در سال 2024 در بین برترین رمزارزها خواهند بود

در بین توکن‌ها و رمزارزهای پرتعداد موجود در بازار، 5 توکن DeFi شانس این را دارند که در پایان سال 2024 در بین 15 رمزارز برتر دنیا قرار بگیرند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی این رمزارزها پرداخته است.

1 – رمزارز اپتیمیسم

توکن ورمزارز Optimism که با مخفف OP در بازار لیست شده است، یک راه حل DeFi از نوع لایه 2 است. این رمزارز در چند ماه گذشته روند خوبی صعودی را از خود نشان داده است.  رمزارز Optimism در ابتدا تا قیمت 1.7 دلار سقوط کرد ولی صعود طوفانی OP از همین منطقه اتفاق افتاد تا در پایان سال 2023 خود را به 3.7 دلار برساند. این رقم به معنی رشد 300 درصدی در سال گذشته است.

داده‌های بازار نشان می‌دهد که از انتهای سال گذشته بیش از 90 درصد دارندگان توکن Optimism در سود هستند. اگرچه در هفته‌های اول دی ماه این رمزارز کاهش قیمتی داشت اما بازهم درصد افراد در سود تغییر چندانی نکرد. در حال حاضر این رمزارز در بازه قیمتی 2.76 تا 3.28 در حال نوسان است.

این توکن در هفته گذشته 6.8 درصد سود داده است. در بررسی اندیکاتورهای مرسوم تحلیل تکنیکال، 17 اندیکاتور برای این رمزارز سیگنال صعودی و 7 اندیکاتور سیگنال نزولی می‌دهند تا همچنان کفه ترازو به سمت صعود باشد.

راز آسمان پایتخت

کارشناسان پیش بینی می‌کنند که با پذیرش بیشتر این رمزارز در شبکه‌های مختلف، قیمت آن تا پایان 2024 به حدود  6.41دلار برسد. این افزایش باعث می‌شود که Optimism به سمت 15 رمزارز برتر بازار حرکت کند.

Optimism

2 – رمزارز آربیتروم

با وجود اینکه ای تی اف‌های بیت کوین تاثیر مثبتی روی آلت کوین‌ها نداشتند اما رمرزارز Arbitrum با نام اختصاصی ARB در ماه گذشته حدود 14.9 درصد افزایش قیمت داشت. در این هفته قیمت Arbitrum بین 1.65 تا 1.96 بوده است. کارشاسنان این را آغاز کار می‌دانند و معتقدند که این توکن لایه 2 در سال 2024 نیز رشد خوبی را تجربه خواهد کرد.

داده‌های سایت‌های DeFi نشان می‌دهد که حجم بازار Arbitrum تنها در طول یک سال دو برابر شده است. به طوریکه حجم بازار این رمزارز به 2.479 میلیارد دلار رسیده است. این رقم در دی ماه سال گذشته فقط یک میلیارد دلار بود.

این اعداد به معنای تقاضای رو به رشد علاقمندان به خرید این رمزارز و سرمایه‌گذاری روی آن است. رشدی که به نظر می رسد در ماه‌های آینده نیز به همین شکل ادامه خواهد داشت و افزایش فعالیت در شبکه Arbitrum را شاهد خواهیم بود. شاید در پایان ماه جاری قیمت ‌ ARB به حدود 4 دلار برسد.

Arbitrum

3 – رمزارز سلستیا

رمزارز Celestia اگرچه رمزارز شناخته شده‌ای نیست اما عملکرد خوب آن در ماه‌های گذشته باعث حیرت کارشناسان شده است. محبوبیت این توکن DeFi در سال 2023 رو به افزایش گذاشت. چراکه با ویژگی‌های بی‌نظیر خود از دیگر رمزارزهای بلاکچین متفاوت دیده می‌شد.

پشتیبانی کامل جامعه این رمزارز و ویژگی‌های منحصر به فرد آن باعث رشد قیمتی Celestia تا 20.26 دلار گردید. همین باعث شد تا این توکن کارشناسان را شگفت زده کرده و خود را وارد لیست 40 رمزارز برتر بازار کند.

در حال حاضر این رمزارز در بازه قیمتی 14.96 تا 18.46 دلار در حال نوسان است. قیمت این رمزارز در نمودارهای 7 روزه و یک ماهه به ترتیب 3.5 و 37.3 درصد افزایش داشته است. در صورتیکه Celestia بتواند روند رو به رشد قیمتی خود را در ماه‌های آتی نیز حفظ کند، قطعا به میان 15 رمزارز برتر خواهد پیوست. پیش بینی تحلیل‌گران از قیمت Celestia در تابستان آینده حدود 53 دلار است.

Celestia

4 – رمزارز Kaspa

تویت اخیر پدیدآورندگان رمزارز Kaspa مبنی بر یکپارچه شدن شبکه این رمزارز با کیف پول لجر، امیدواری‌ها را در بین سرمایه‌گذران بیشتر کرد. این یکپارچگی به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد که رمزارز خود را در انواع کیف پول‌های لجر مدیریت و نگهداری کنند.

اگرچه قبل از این تویت نیز شاهد رشد خوب قیمتی برای رمزارز Kaspa بودیم. در اواخر سال گذشته قیمت این توکن به 0.154 دلار رسید و هم اکنون نیز در بازه قیمتی 0.09653 تا 0.1097 در حال نوسان است. به این ترتیب Kaspa علی رغم کاهش اندک قیمتی در ابتدای 2024 موفق به ثبت رشد 1732 درصدی از زمان عرضه تا به امروز شده است. این افزایش قیمت علاقمندی گاوهای بازار را به Kaspa نشان می‌دهد. پیش بینی کارشناسان از قیمت ماه‌های آتی این رمزارز حدود 0.179 دلار است.

Kaspa

5 – رمزارز Pullix

رمزارز Pullix نیز نام شناخته شده‌ای در بین رمزارزها نیست. این رمزارز که با مخفف PLX معامله می‌شود، یک پلتفرم معاملاتی ترکیبی را برای فعالان این حوزه به ارمغان آورده است. به این ترتیتب معامله‌گران می‌توانند چندین دارایی خود مانند سهام، رمزارز و کالا را در یک پلتفرم معامله کنند. می‌توان از این ارز دیجیتال به عنوان وثیقه در تجارت استفاده کرد. این در حالیست که خرید و فروش و نگهداری Pullix نیازمند احراز هویت نیز نیست. به همین دلیل معامله گران تنها با یک ایمیل قادر به معامله هستند و می‌توانند در صورت دلخواه ناشناس بمانند.

Pullix پس از عرضه اولیه، رشد 100 درصدی را تجربه کرد. همین موضوع نوید بخش رشد خوب PLX در سال 2024 نیز هست. ارزش بازار این رمزارز هم اکنون بیشتر از یک میلیارد دلار است و PLX کم کم به لیست 15 رمزارز برتر نزدیک می‌شود.

Pullix

منبع: https://blog.sarafi.io/top-five-tokens-predicted-to-reach-the-top/

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز