رفتارهای عجیب ایلان ماسک فروش تسلا را پایین آورد

کارشناسان می‌گویند رفتارهای سمی ایلان ماسک احتمالا تأثیر زیادی بر سقوط درصد فروش تسلا داشته است و ادامه این موضوع، خریداران بالقوه را نیز از را نیز از هر اقدامی منصرف می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از فیوچریسم، طبق نظرسنجی انجام شده در یک پلتفرم امتیاز «اعتماد به تسلا» نسبت به ماه ژانویه ۸ درصد کاهش یافته، این درحالیست که همین آمار برای خودروسازان دیگر مانند بی ام و، مرسدس بنز و آئودی یک افزایش چشمگیر را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل شرکت کالیبر در واکنش به خبرگزاری‌ها گفت:«به احتمال زیاد خود ماسک در سقوط محبوبیت محصولاتش نقش داشته است. او به طور مدام نظرات افراطی خود درباره نژادپرستی و توطئه‌های مضحک را به صورت آنلاین منتشر می‌کند و این رفتار خرابکارانه تأثیر فاجعه‌باری بر کسب و کارش داشته است!»

راز آسمان پایتخت

ثبت نام خریداران تسلا در کالیفرنیا برای اولین بار پس از همه‌گیری در سه ماهه چهارم سال گذشته کاهش داشت که نشان‌دهنده ضرر احتمالی تسلا در یکی از بزرگترین بازارهای خود است.

به همین منوال انتظار می‌رود این شرکت با وجود مدیریت آشفته و افزایش رقابت سال بدی را پیش رو داشته باشد، با این‌حال ماسک قاطعانه معتقد است آمار فروش بد هیچ ربطی به رفتارهای او ندارد.

«مهم نیست مرا دوست داشته باشید یا از من متنفر باشید یا اصلا نسبت به من بی‌تفاوت باشید! به هر حال دوست دارید بهترین خودرو را سوار شوید، درست است؟»

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز