رضا عطاران را با 9 میلیون تومان به خانه ببرید (عکس)

لست سکند

شاید شما هم بخواهید رضا عطاران بازیگر فیلم‌ها و سریال های طنز پرمخاطب که بارها کام مردم را با نقش آفرینی های کمدی خود شیرین کرده است را به خانه ببرید. این کار شدنی است اما 9 میلیون تومان خرج دارد.

به گزارش کاماپرس، طراحی کیک هنر جذابی است که به تدریج در ایران نیز جایگاه خود را در میان مردم باز کرده است. شاید شما هم بخواهید کیک هایی با ظاهر سلبیریتی های مشهور خود را تست کنید و در این صورت باید بدانید هنرمندانی در این عرصه مشغول فعالیتند و کیک های خوش طعمی را به زیبایی با کاراکترهای محبوب شما خلق کرده اند.

عطاران 40 کیلویی چند؟!

ایسنا در گزارشی نوشته است که پرتره‌ای از رضا عطاران هم توانسته موضوع ساخت کیکی باشد که به ذهن آرزو مظفری – هنرمند دکوراتور کیک – رسیده است. او درباره انتخاب این چهره توضیح می‌دهد: «آقای عطاران برای نسل دهه ۶۰ نوستالژی است و ساعت‌های خوش زیادی با فیلم‌های او پشت سر گذاشته‌ایم. حتی بعد از افطار منتظر سریال‌های کمدی با حضور او بودیم. هر کسی که از دور این کیک را می‌بیند متوجه می‌شود چهره متعلق به رضا عطاران است و با لبخند نزدیک آن می‌شود. به نظر من آقای عطاران یک هنرمند مردمی است.»

خانم مظفری برای ساخت این کیک ۴۰ کیلویی سه روز وقت گذاشته است و روی آن را با گاناش و خمیر فوندانت کار کرده است.

راز آسمان پایتخت

نکته ای که شاید برای علاقه مندان کیک و رضا عطاران زیاد خوشایند نباشد قیمت بالای این کیک است به نحوی که سازنده برای ساخت این اثر دو میلیون تومان هزینه کرده و حالا ارزش مادی کارش ۹ میلیون تومان است. این هنرمند تصمیم گرفته بعد از مدتی اثرش را تبدیل به پرتره دیگری کند تا باز هم عکس هایی از کارش در شبکه های اجتماعی پخش و دست به دست شوند.

اخبار و گزارش های جذاب را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “رضا عطاران را با 9 میلیون تومان به خانه ببرید (عکس)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز