برای روز زن و مادر به کدام کافه و رستوران ها برویم؟

با نزدیک شدن به روز زن و مادر بسیاری از خانواده‌ها این مناسبت را در کنار هم سپری می‌کنند و بسیاری نیز علاقمند به دورهمی در رستوران‌ها و کافه‌ها هستند. یکی از دغدغه‌ها انتخاب یک رستوران یا کافه مناسب برای سپری کردن اوقات در کنار یکدیگر است که این مناسبت را بتوان در محیطی مناسب گذراند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

انتخاب یک رستوران یا کافه مناسب همواره یکی از دغدغه‌ها بوده و هر فردی برای انتخاب مناسب، ویژگی‌های خاصی را در نظر دارد. کاماپرس در ادامه برخی از رستوران‌ها یا کافه‌های مناسب برای دورهمی در روز زن و مادر را معرفی خواهد کرد؛

بیشتر بخوانید:

رستوران گردان برج میلاد

این رستوران یکی از بزرگترین رستوران‌های گردان دنیا است که در ارتفاع 276 متری قرار دارد که در هر ساعت به طور کامل می‌چرخد. این مجموعه غذاهای ایرانی و فرنگی متنوعی ارائه می‌دهد و افراد می‌توانند طی مدت زمان حضور در این رستوران آثار هنری شاهنامه فردوسی را نظاره کنند.

راز آسمان پایتخت

ارکیده

رستوران‌های ارکیده زنجیره‌ای هستند و در حال حاضر 8 شعبه کافه و رستوران فعال دارد. این رستوران‌ها استیک، پاستا، غذا مخصوص وجترین، پیش‌غذا، سالاد و غیره ارائه می‌دهند. از منو کافه این مجموعه نیز می‌توان به انواع چای، انواع قهوه، دمنوش، اسموتی و غیره اشاره کرد. از شعبات این رستوران می‌توان به اقدسیه، سعادت‌آباد، آرژانتین و هروی اشاره کرد.

بلامونیکا

رستوران ایتالیایی بلامونیکا با هدف تهیه غذاهای سالم و ارگانیک فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده است. این رستوران انواع سالاد، پیتزا، میکس دریایی، نوشیدنی، پیش‌غذا و غیره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این رستوران در میدان آرژانتین واقع شده است.

تهران بین

رستوران تهران بین واقع در سعادت آباد تهران را می‌توان گزینه دیگری برای دورهمی روز مادر دانست. این رستوران به مشتریان خود پیش‌غذا، سالاد، سوپ، کباب، استیک، غذاهای دریایی، ماکیان و نوشیدنی ارائه می‌دهد. این رستوران همچنین منو کافه و فست‌فود نیز دارد.

وکیل‌التجار

رستوران سنتی وکیل‌التجار با ایجاد حجره‌های متنوع سعی بر ایجاد فضایی تاریخی در تهران داشته است. این رستوران غذاهای متنوعی ارائه می‌دهد و در میدان محمدیه واقع شده است. وکیل‌التجار همچنین فضایی را به چای‌خانه سنتی اختصاص داده است.

باغ بهشت

این رستوران در ابتدای جاده فشم قرار گرفته که از غذاهای ارائه شده توسط این رستوران می‌توان به انواع کباب، انواع غذاهای دریایی، چلوها، سوخاری‌ها، پیش‌غذا، نوشیدنی‌های متنوع و دسرها اشاره کرد.

عالی قاپو

این رستوران سنتی در خیابان وزرا قرار دارد. منو این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی همچون انواع کباب، ماهی، شیشلیک، پلومخلوط و غیره است. این رستوران همچنین انواع دسر را ارائه می‌دهد و بخشی به نام سالادبار دارد. این رستوران سنتی از ساعت 9 صبح تا 9 ونیم شب فعالیت می‌کند و موسیقی زنده نیز دارد.

اسکای لانژ

اسکای لانژ یکی از رستوران‌های هتل اسپیناس است. این رستوران انواع اقلام صبحانه، انواع غذاهای ایرانی، انواع غذاهای بین‌المللی، سوشی و انواع دسرها را برای مشتریان ارائه می‌دهد.

کافه موزه سینما

این کافه در محیط موزه سینما قرار گرفته و سبک غذایی فرنگی دارد. از انواع غذا ارائه شده توسط این کافه می‌توان به پاستا، ساندویچ، سالاد، کیک و شیرینی، سوپ همچنین املت و نیمرو اشاره کرد.

لمزی

رستوران ایتالیایی لمزی واقع در خیابان ولیعصر تلفیقی از غذاهای سنتی و فست‌فودهای مدرن را ارائه می‌دهد. از چهار مشخصه اصلی در این منو می‌توان به سالاد مخصوص، بشقاب مرغ، استیک لمزی و پیتزا تهیه شده با خمیری به روش سنتی ناپل ایتالیا اشاره کرد.

اردک آبی

این رستوران در فضای تلفیقی مدرن و سنتی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام خدمات ارائه می‌دهد. بوفه این رستوران 30 نوع غذا گرم و بیش از 40 نو غذا سرد سرو می‌کند. از غذای اصلی این رستوران می‌توان به لازانیا، مرغ کنتاکی، کاسادیای مرغ با سس سالسا و غیره اشاره کرد.

دریاباز

رستوران دریاباز با سبک غذایی ایرانی و فرنگی در ولنجک قرار دارد. از غذاهای ارائه شده توسط این رستوران می‌توان به انواع استیک، سوشی، کباب، سالاد، پلو و خورشت همچنین سوپ اشاره کرد.

قابلمه

رستوران قابلمه در اندرزگو واقع شده است. این رستوران پیش‌غذا، خورش، کته، قاطی‌پلو و انواع نوشیدنی‌ها را ارائه می‌دهد و فضای این رستوران باعث شده تا مکانی مناسب برای دورهمی روز مادر باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : رستوران اردک آبیرستوران ارکیدهرستوران اسکای لانژرستوران باغ بهشترستوران بلامونیکارستوران دریابازرستوران عالی قاپورستوران قابلمهرستوران گردان برج میلادرستوران لمزیرستوران وکیل التجارکافه موزه سینماکافه و رستوران تهران بین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز