راهنمای خرید دستگیره دیجیتالی هوشمند

دستگیره دیجیتالی هوشمند-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای اینکه شما اقدام به تغییر دستگیره های قدیمی با نمونه بروزتر( که به قفل هوشمند یا دستگیره دیجیتالی شناخته می شوند)، نمایید  دلایل متعددی وجود دارد که ما در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم تا بفهمیم آیا پرداخت هزینه بیشتر برای خرید دستگیره های هوشمند کاری منطقی و با ارزش محسوب می شود؟ برای اینکه با این دستگاه که در مدل های متنوعی به بازار عرضه می شود بیشتر آشنا شویم لازم است تا مقدمه ای از آن بیان نماییم که در ادامه به آن پرداخته شده است.

دستگیره دیجیتالی چیست؟

دستگیره های دیجیتالی نیز همانند مدل های قدیمی و ساده دارای کلید مکانیکی برای بازکردن درب منازل می باشند اما این تنها وجه مشترک میان آنهاست؛ چرا که در مدل های هوشمند یا اسمارت روش های متعدد و گوناگون زیادی برای بازنمودن درب وجود دارد که برای مثال می توان به استفاده از اثر انگشت، کارت، تشخیص چهره و ترکیبی از آنها اشاره نمود که برتری محسوسی به حساب می آید و  با نصب دستگیره دیجیتال دیگر نگران گم شدن کلید منزل خود نخواهید بود. همچنین به‌واسطه تعبیه وای فای داخلی درون دستگاه می توان از راه دور نیز آن را کنترل نمود و یا از رفت و آمد ها باخبر شد.

دستگیره دیجیتالی هوشمند-کاماپرس

انواع دستگیره های هوشمند

انواع مختلفی تاکنون تولید شده اند که هر یک باتوجه به موقعیت و میزان اهمیت محیط ارزش گذاری می شوند و نیز هرچه امکانات رفاهی آنان بالاتر برود طبیعتا قیمت نهایی آنها نیز افزایش می یابد. بطور کلی این کالا به 5 مدل دستگیره دیجیتال رمزی، کارتی، اثر انگشتی و ترکیبی (بطور مثال کارتی و اثر انگشتی) طبقه‌بندی می‌شوند.

 مزیت های دستگیره دیجیتال

برای اینکه بتوانیم شمارا قانع نماییم که قفل هوشمند می تواند تاثیر بسزایی در بالا بردن امنیت محل زندگی و یا کارتان دارد به بررسی مزیت های آن خواهیم پرداخت که به شرح زیر می باشد.

راز آسمان پایتخت

کیفیت در کنارشکوه و زیبایی

در ساخت این محصول از متریال های مرغوب تر بهره گرفته شده است که از آنها بیش از پیش در برابر آتش سوزی، ضربه و خرابی محافظت می نماید و این یکی از دلیل های بالا تر بودن قیمت آن می باشد که به نظر می رسد ارزش پرداخت این هزینه هارا دارد.

امنیت را حس کنید

استفاده از اثر انگشت، رمز و یا کارت منحصر به فرد و غیر قابل کپی از مواردی است که سارقان را کلافه و ناامید می‌نماید و حتی استفاده شاه کلید هم به کارشان نمی آید.

سیستم ضد شوک (محافظت در برابر ولتاژ بالا)

در صورتیکه سارقان بخواهند با وارد نمودن ولتاژ بسیار بالا سبب خرابی و باز شدن دستگیره درب شوند سیستم آنتی شوک فعال می‌شود و آلارم هشدار قفل به صدا در می‌آید و سیستم الکترونیکی نیز برای محافظت از برد محصول برای دقایقی از کار می‌افتد.

محافظت از حریم خصوصی

با فعال کردن این قابلیت زبانه از داخل قفل می شود و حتی با داشتن رمز و ثبت اثر انگشت نیز نمی‌توان درب ورودی را از بیرون باز کرد. و تنها از طریق کلید مکانیکی قادر به بازنمودن درب خواهید بود. این ویژگی به سیستم شب بند نیز معروف است.

مراقب کودک شما

یکی از راه های بازدارنده از وقوع در زمانیکه شما در منزل حضور نداشته باشید و بخواهید فرزند خود را برای مدتی تنها بگذارید استفاده از قفل کودک می باشد. با فعال کردن قفل کودک امکان باز نمودن درب از داخل وجود نخواهد داشت. تنها با نگه‌داشتن دکمه قفل کودک و پایین کشیدن دستگیره به صورت هم‌زمان، می‌توان درب را باز نمود.

هرجا هستی از ورود و خروج ها مطلع باش

بیش تر دستگیره های هوشمند قابلیت کنترل از راه دور بوسیله گوشی موبایل و اینترنت را دارند، این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند در صورت نیاز و صلاحدید درب را از راه دور باز کنند و یا بتوانند گزارش ورود و خروج افراد به داخل خانه یا آپارتمان را را مشاهده کنند. همچنین دریافت پیام های هشدار از دیگر ویژگی های آن می باشد.

دستگیره دیجیتالی هوشمند-کاماپرس

مواردی که قبل از خرید قفل هوشمند باید بدانید

برای آنکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید می بایست از نیاز های خود و تطبیق دادن آها با محصول مورد نظر اطمینان حاصل نمایید. از نکات مهمی که قبل از خرید باید به آن توجه داشته باشید می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • نوع باتری
  • میزان ذخیره شارژ باتری
  • قابلیت گزارش گیری از ورود و خروج
  • نوع برنامه و اپلیکیشن قابل اجرا
  • جنس بدنه
  • زبانه قفل
  • لوازم جانبی

درصورت تمام شدن باتری چه باید کرد؟

از آن‌جا که دستگیره دیجیتال، محصولی است که باید به طور ۲۴ ساعته مشغول به کار باشد، باتری آن نیز باید در تمام مدت به تامین انرژی دستگاه بپردازد. در صورت تمام شدن شارژ باتری، دستگیره حالت هوشمند نخواهد داشت و مانند یک دستگیره معمولی باید با کلید مکانیکی باز شود. در صورت تمام شدن باتری دستگاه تنها راه بازکردن درب استفاده از کلید مکانیکی می باشد و نحوه استفاده آن نیز همانند مدل های قدیمی با قرار دادن کلید بر روی مکان جانمایی شده و چرخاندن آن زبانه قفل آزاد و درب باز می شود. حتما پپش از ورود به منزل در اولین فرصت اقدام به تعویض باتری نمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

پیشنهاد می شود که از محصولاتی استفاده نمایید که دارای گارانتی معتبر و رسمی می باشند و از خرید محصولات فاقد ضمانت نامه به شدت خودداری نمایید؛ چراکه در صورت خرابی کسی پاسخگوی شما نخواهد بود و نبود قطعات یکی از اصلی ترین دغدغه شما خواهد شد.

خرید دستگیره هوشمند از برند های معتبر

درصورت نیاز به خرید قفل هوشمند بایستی از برند های مطرح و معروف این حوزه بهره بگیرید لذا از فروشگاه های معتبر اینترنتی که دارای سابقه درخشان و طولانی و همچنین نمایندگی های مجاز در این حوزه خرید نمایید.  یکی از برند های بسیار خوب در بازار داخل دستگیره دیجیتال روک می باشد که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار می باشد.

خرید دستگیره دیجیتال از “فروشگاه دوبیکا”

فروشگاه دوبیکا به‌عنوان یک مجموعه معتبر و فعال در زمینه عرضه و فروش انواع سیستم حفاظتی و نظارتی از جمله انواع دستگیره و قفل دیجیتال است. این فروشگاه دارای یک مجموعه کامل از محصولات متنوع با بهترین قیمت بوده و خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

دیگر محصولات فروشگاه دوبیکا شامل انواع آیفون تصویری، جک پارکینگ، دوربین مداربسته، آرام بند، قفل برقی، دزدگیر اماکن و راهبند است. با انتخاب دوبیکا می‌توانید محصول مورد نظر خود را تنها با یک کلیک سفارش داده و در منزل خود تحویل بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : دوبیکا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز