راهنمای خرید دزدگیر اماکن

لست سکند

به دنبال راهنمای خرید دزدگیر اماکن می گردید!؟ اینکه چه نکاتی را باید برای خرید در نظر بگیرید! دیگر لازم نیست دغدغه ای داشته باشید، در اینجا تمامی نکات خرید دزدگیر منزل را برای شما بازگو می کنیم. امروزه تامین امنیت منازل مسکونی، ادارات، اماکن های دولتی و غیر دولتی، فروشگاه ها و… مسئله بسیار مهمی می باشد.

به گزارش کاماپرس به نقل از فایروال، در این مطلب با ما همراه باشید تا درباره راهنمای خرید دزدگیر اماکن به شما کاربران عزیز اطلاعاتی دهیم. تهیه و نصب دزدگیر منازل یکی از مرسوم ترین راها برای حفظ امنیت پیرامون است و دانستن مدل های مختلف دزدگیرها برای اکثریت مردم مهم می باشد. با پیشرفته شدن تکنولوژی انواع مختلفی از دزدگیرها ساخته شده  که هر کدام از آن ها در محیط های خاصی کارایی دارند.

دزدگیرهای اماکن چیست و چه نوع کارایی دارند؟

همانطور که در پاراگراف بالا ذکر کردیم دزدگیر منزل یکی از راه ها برای تامین امنیت محیط پیرامون در مقابل سارقین می باشد. استفاده از دزدگیر منزل برای جلوگیری از دزدی، دغدغه های زیادی از افراد مخصوصا مغازه داران، صاحبان منازل مسکونی و بعضی از محیط های اداری بوده که با آشنا شدن با فایروال این دغدغه برطرف شده. ساده ترین دزدگیر که نوع کار کرد آن به صورت آژیر و صدای هشدار دهنده بوده، در مکان های گوناگون مورد استفاده قرار گرفته و تا الان نیز با وجود پیشرقت تکنولوژی و به روز شدن، پیچیده تر شدن سیستم های دزدگیر منازل هم بعضی از آن ها استفاده می شود.

با گذشت زمان و حرفه ای تر شدن سارقین نوع جدیدی از دزدگیر های فایروال تولید شد که با حس کردن سارق علاوه بر به صدا در آمدن آژیر، پیامک و تماسی با صاحب دستگاه گرفته می شود.

معرفی انواع دزدگیرهای اماکن:

دزدگیرهای اماکن در طول دوره های اخیر تغییرات زیادی در سیستم و مکانیزم خود داشته و نسبت به گذشته کاملا پیشرفته تر شدند. از روی دیگر، دزدگیرهای اماکن زمانی که وارد بازارشده اند از نظر طول عمر، نویز یا سیگنال اضافه، و زمان عکس العمل نسبت به موقعیت های بسیار حساس و مقاومت در برار عوامل های طبیعی و …. با یک دیگر متفاوت می باشند و این موضوع باعث تفاوت هزینه ها در بین دزدگیرهای مختلف بوده اند.

راز آسمان پایتخت

طبق راهنمایی که از دزدگیر اماکن فایروال گرد آوری شده دزدگیرها شامل دو گروه های کلی: دزدگیرهای فایروال باسیم و بی سیم هستند.

دزدگیرهای باسیم فایروال:

این نوع دزدگیرهای اماکن جزء اولین و ساده ترین نوع دزدگیر اماکن می باشند. در محیط هایی که نیاز به متصل کردن کابل ها و سیم کشی به سیستم مرکزی می باشد استفاده می شود. دزدگیرهای باسیم فایروال خود دارای انوع مختلف گوناگونی هستند و کارایی بسیار خاصی دارند همچنین در جاهای مختلفی می توان از آن ها استفاده کرد.

ساده ترین نوع دزدگیرهای اماکن باسیم به صورت آژیر و هشدار کار می کند. این به صورتی است که تمامی حرکت ها از طریق سنسور و حسگر ها شناسایی می شود. و از طرف سیم به سیستم مرکزی دستگاه ارسال شده و آژیر هشدار می دهد.

در نوع های دیگر دزدگیرهای باسیم علاوه بر آژیر زدن، سیستم دزدگیر به تلفن ثابت و یا سیم کارت متصل می شود و با ارسال کردن پیامک یا اخطارهای صوتی به کاربر هشدار می دهد.

دزدگیر-کاماپرس

 دزدگیرهای بی سیم فایروال:

این مدل دزدگیرها، با گسترش اینترنت، بسیار رواج پیدا کرده اند و مورد استفاده قرار گرفته اند. در مقایسه کردن با دزدگیرهای اماکن باسیم از امنیت بیشتری برخوردار می باشد. دزدگیرهای باسیم احتمال این وجود دارد که سارقین، سیم یا کابل اتصال به دزدگیر را قطع کنند و به آسانی آن ها را از کار بیاندازند و از طرف دیگر دزدگیرهای باسیم، نصب کردن آن ها کمی دشوارتر می باشد و سیستم آن ها بیشتر در دید عموم قرار می گیرد.

دزدگیرهای بی سیم چه معایب و مزایایی دارند؟

این دزدگیرها علاوه بر اینکه نصب بسیار آسان تری دارند، به گونه ایی نصب می شوند که خیلی کمتر در معرض دید قرار می گیرند. اما یک مشکل کوچکی که این نوع دزدگیرها دارند پالس و خطاهای اشتباه نسبت به دزدگیرهای باسیم است. این نوع مشکل ها در دزدگیر های جدید برطرف شده اند. و همچنین نیاز به سرویس و تعمیر نگهداری دقیق دارند.

قابلیت و کارایی دزدگیر اماکن باید به چه صورتی باشد؟

در زمان خریداری دزدگیر اماکن باید به این مورد توجه داشته باشید که این نوع دزدگیرها چه نوع قابلیتی دارند و آیا سیستم دزدگیرها به روز می باشد؟ آیا تمام سنسورها رو ساپورت می کند؟ بعضی وقت ها کاربر نیاز دارد که ایمنی خانه یا محل کار شما بالاتر باشد.

برای مثال: می خواهید قبل از وارد شدن سارق به  خانه یا محل کار سیستم فعال شده باشد پس کاربر به دستگاهی نیاز دارد که سنسور درب را ساپورت کند.

اگر شما کاربران عزیز تصمیم دارید دزدگیری برای منزل خود تهیه کنید بهتر است از کیفیت کار و خدمات مناسب آن شرکت و محصول اطمینان حاصل فرمایید.

خرید دزدگیر منازل:

برای خریداری کردن یک دزدگیر مناسب اولین چیزی که بسیار مهم می باشد، مقدار هزینه برای تهیه سیستم امنیتی منازل بوده

برای دیدن انواع این نوع محصول می توانید به فروشگاه سیستم های حفاظتی سایت فایروال سربزنید تا مشخصات و اطلاعات هر محصول را در صفحه محصول مربوط مشاهده کنید و با مطالعه کردن می توانید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین با داشتن هرگونه سوال و یا مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان با تجربه مجموعه فایروال تماس بگیرید.

دزدگیر-کاماپرس

امکانات فروشگاه اینترنتی فایروال:

دارای تنوع بسیار بالا در ارائه محصول و با بهترین کیفیت

تضمین کیفیت بالا

دارای 5 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

امکان خریداری کردن اینترنتی

حتی اگر بهترین نوع دزدگیر را خریداری کرده باشید. در ادامه باید با انواع سنسورهایی که برای دزدگیر نیاز است آشنا شوید.

سنسور حرکتی: سنسور حرکتی یکی از لوازم جانبی های فایروال بوده که دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد. همانطور که با این محصول آشنا هستید، چشمی قابلیت تشخیص حرکت را دارد. یعنی بعد از نصب در محل مورد نظر هر نوع حرکتی که در زاویه ی تشخیص این سنسور انجام شده را حس کرده  و به دزدگیر اطلاع داده می شود؛ در نهایت صدای آژیر اعلام سرقت فعال میشود.

سنسور مگنت: مگنت سنسوری است که شامل دو بخش آهن ربا می باشد که بر روی درب یا پنجره نصب می شود. عملکرد این سنسور به این صورت است که در هنگام باز شدن درب یا پنجره، این دو آهنربا از یکدیگر جدا می شود، حال با جدا شدن آن فرکانسی به دزدگیر ارسال می شود و آژیر خطر به صدا در می آید.

سنسور ضربه: سنسور ضربه یا به اصطلاح سنسور شوک وسیله ای می باشد که بر روی چهارچوب درب، پنجره و دیوار نصب می شود و تشخیص دهنده ضربه ی وارد شده به محل مورد نظر می باشد. این سنسور بعد از وارد شدن ضربه شدید به محل نصب، وارد عمل شده و به دزدگیراماکن اطلاع می دهد.

پدال اعلام سرقت: پدال یکی دیگر از سنسورهایی است که به دزدگیر اماکن وصل می شود. سنسور پدال عملا یک کلید ۲حالته است که با فشردن آن توسط پا تغییر وضعیت می دهد و از این سنسور بیشتر در اماکن حساس مثل بانک،صرافی ،طلا فروشی و … استفاده می شود.

فایروال» دارای گارانتی ۶۰ ماهـه (5 ساله) تمام محصـولات حفاظتی ، سنسورها و لوازم جانبی و خدمات پس از فروش ۱۰ساله می باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : فایروال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز