راهنمای خرید اینترنتی سیسمونی و سایز لباس نوزاد

سیسمونی نوزاد-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید اینترنتی سیسمونی شاید به نظر خیلی سخت و پیچیده بیاید،نگرانی هایی به همراه داشته باشد ولی یک سایت معتبر که سایز،رنگ،کیفیت و جنس لباس ها را به صورت دقیق در دسترستان گذاشته است، خرید سیسمونی بسیار ساده میشود. اگر چند نکته زیرا  را در خرید لباس نوزاد رعایت کنید.

انتخاب لباس برای نوزاد معمولا بعد از تعیین جنسیت خریداری میشود ،رنگ‌های دخترانه یا پسرانه، تصاویر و طرح‌های جذاب روی لباس‌ها، همگی باعث می‌شوند که کمی سردرگم شوید. اما قبل از انتخاب باید بهداشت، راحتی، کارایی، پوشیدن آسان و قابلیت شستشوی پوشاک را مورد بررسی قرار دهید. انواع مختلفی از برندهای متفاوت لباس نوزاد در بازار وجود دارند که انتخاب را دشوار کرده است. در ادامه مطالبی در رابطه با نحوه انتخاب و سایز لباس ،ویژگی لباس در خرید اینترنتی سیسمونی نوزاد مطرح کنیم ،لباس های نوزادان همانطور که گفته شد علاوه بر رنگ و زیبایی باید ویژگی های دیگری مثل،ایمنی،راحتی سایز :

نکات ایمنی خرید لباس نوزاد

لبابس نوزاد کاماپرس

لباس نوزاد در درجه اول باید فاقد هرگونه دکمه، تزئینات، پاپیون یا کراوات باشد. در صورتی که تمایل به انتخاب چنین لباسی دارید، اطمینان حاصل کنید که این تزئینات به‌طور کامل به لباس دوخته شده باشند امکان جدا شدن به آسانی توسط نوزاد را نداشته باشند. اگر از لباسی برای نوزاد استفاده می‌کنید که از سر باید آن را پوشاند، بهتر است این کار را سریع انجام دهید زیرا نوزاد وقتی راه تنفسش گرفته می‌شود یا وقتی قادر به دیدن شما نیست، به‌سرعت مضطرب می‌گردد و موجب گریه کردن آن می‌شود.

وزن نوزاد یا جثه برای خرید لباس

خریدلباس نوزادکاماپرس

راز آسمان پایتخت

خرید لباس نوزاد باید براساس وزن او صورت گیرد،‌ نه سن. وزن معیار برتری است به دلیل اینکه وزن هر کودک نسبت به کودک دیگر نسبت به یک سن مشترک متفاوت می باشد و این موضوع به ژنتیک خانواده برمیگردد.  در کنار سن بر روی برچسب لباس درج می‌شودکه کارتان را راحت میکند،در خرید اینترنتی سیسمونی نوزاد همه توضیحات نوشته میشود تا انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشید.

راحتی لباس نوزاد

راحتی لباس نوزاد کاماپرس

یکی از مهم ترین مسائل در خرید لباس نوزاد راحتی آن است ،پوشاندن لباس به نوزادی که دائماً جابجا می‌شود،‌ کمی مشکل است. بنابراین هنگام انتخاب لباس برای نوزاد دقت کنید که یقه لباس به‌اندازه کافی آزاد باشد یا از دکمه‌های فشاری در آن استفاده شود. لباس‌هایی که جلوی آنها دکمه‌های فشاری یا زیپ دارند، راحتی بیشتری نسبت به دیگر لباس ها دارند و برای استفاده راحت تر هستند. دقت کنید که بین زیپ و بدن نوزاد، لایه‌ای از پارچه وجود داشته باشد. لباس باید به‌اندازه کافی گشاد باشد تا نوزاد راحت باشد. دقت کنید که هنگام تعویض پوشک نوزاد، دکمه‌های فشاری روی لباس سرعت و راحتی بیشتری دارند و نوزاد کمتر اذیت میشود.

الیاف و جنس لباس

نوزادان پوست حساس و ظریفی دارند. برخی از متخصصین معتقدند که همیشه از الیاف نخی برای لباس نوزاد استفاده کنید. الیاف ارگانیک نیز به‌علت نرمی فوق‌العاده‌ای که دارد انتخاب مناسبی است.نوزاد در آرامش می ماند، لباس‌ها معمولاً برچسب مخصوصی دارند که سایز و اطلاعات شستشو روی آن درج می‌شود، اگر دریافتید که نوزاد شما ممکن است به این برچسب‌ها حساسیت داشته باشد، لباس‌هایی را انتخاب کنید که بتوانید این برچسب‌ها را از آن جداکنید.برای یک خرید اینترنتی سیسمونی خوب و کاربردی باید حما از جنس واقعی لباس باخبر باشید،بی بی لایف با بهترین و مناسب ترین کیفیت لباس مناسب برای نوزادان شما فراهم کرده است.

کارایی لباس نوزاد

نوزادان موقعی که به دنیا می آیند نیازمند مراقبت هایی هستند ،اعم از گرما و سرما که آن را باید کنترل کرد ومعمولاً  در ابتدا بدن آنها کمی سرمایی تر از بزرگترها میباشد و به همین دلیل توصیه می‌شود که زمانی که هوا گرم نیست، نوزادان یک لایه لباس بیشتر از بزرگسالان بپوشند. بنابراین هنگام خرید لباسی را انتخاب کنید که به‌راحتی بتوان رو یا زیر آن لباس دیگری اضافه کرد.اگر میخواهید از بی بی لایف خرید اینترنتی سیسمونی انجام دهید واز راحتی لباس هم خیالتان راحت باشد ،متخصصان ما هر روز در خدمت شما هستند تا به صورت تلفنی و حضوری به شما مشاوره بدهند.

شستشوی لباس لباس نوزاد

به دلیل اینکه در ابتدا نوزاد قابلیت مراقبت از لباسهایش را ندارد و امکان کثیف کردن آنها بسیار زیاد است باید از لباس هایی استفاده کنید که مقاومت بیشتری در مقابل شستشو داشته باشد.لباس‌هایی که قابلیت شستشو و خشک‌کردن در ماشین لباسشویی را ندارند، وقت زیادی از والدین می‌گیرند. برچسب شستشوی لباس را هنگام خرید کنترل کنید.

بایدها و نبایدهای خرید و نگهداری لباس نوزاد

نگهداری لباس نوزاد -کاماپرس

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مادران تازه‌کار انجام می دهند، زیاده‌روی کردن است، این مسئله می‌تواند شامل هر چیزی شود، از پوشاندن بیش از حد کودک تا غذا دادن بیش از حد و شست‌وشوی زیاد لباس‌های او با انواع شوینده‌های قدرتمند کارهایی است که موجب ضرر تا فایده می شود. به طور کلی برای گرم نگه داشتن نوزاد نیازی نیست که او را لایه‌ به لایه بپوشانید، بلکه کافیست متناسب با آب‌و هوای هر ماه لباس تن نوزاد کنید و اگر هوا بسیار سرد بود، پتویی سبک روی نوزاد بیاندازید. به یاد داشته باشید که گرم نگه داشتن بیش از حد کودک باعث اذیت، عدم تنفس بهینه‌ی پوست و خواب آلودگی نوزاد می‌شود که به طبع آن می‌تواند آب بدن نوزاد را کم یا افت قند خون را برای او به ارمغان بیاورد،زیرا فرزند شما به اندازه کافی بیدار نیست تا به درستی غذا بخورد و سلامت آن به خطر می افتد.

پیش ازشست‌وشوی لباس‌ نوزاد به خاطر داشته باشید در حالی که بعید است نوزاد نسبت به لباس‌های جدید واکنش جدی‌ای نشان دهد، اما ممکن است دچار مشکلات جزئی یا تحریک پوستی شود. به همین علت هم توصیه می‌شود که قبل از به تن کردن لباس جدید نوزاد آن را حداقل با آب خالی ‌ شست‌وشو دهید تا خیالتان راحت باشد. لباس های نوزاد را ترجیحا به صورت جداگانه بشویید تا احتمال کمتری برای ایجاد حساسیت برای نوزادان وجود داشته باشد. همچنین در نظر داشته باشید که لباس‌های نوزادان به مواد شوینده‌ی مخصوص نیاز دارند،به دلیل اینکه پوست حساس تری دارند. بنابراین به دنبال یک شوینده بدون عطر باشید که بتوانید با خیال راحت شستشو را انجام دهید.و بار و به علاوه لباس نوزادی را در هوای آزاد و در جایی که نور خورشید به آن بتابد، خشک کنید تا کاملا تمیز و ضدعفونی شوند.

در ماه هایی که جنسیت نوزاد را متوجه میشوید و می خواهید به سراغ خرید سیسمونی نوزاد بروید ،ممکن است کمی سخت و خسته کننده باشد به دلیل بارداریتان و بهتر است از خرید اینترنتی سیسمونی کمک بگیرید،سایت سیسمونی بی بی لایف با تنوع و توضیحات کامل در خدمت شما هست تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : بی بی لایف
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز